Gravatar

#41 misuma 13 år siden

Ah ja The Stuff...har den på vhs og den flimrer for vildt...eller er det mon min Blood Beach jeg tænker på? Hmm.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#42 I.F.F. 13 år siden

#38

De har den vidst her
http://www.fleshwoundvideo.com/

#Edit: men da jeg kan se at der er tale om bootlegfilm kan du jo faktisk ligesågodt bare hente en torrent.

bare google så dukker de op
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#43 elwood 13 år siden

Ahh Delta Force, det theme blir man aldrig træt af, og så er det jo Alan Silvestri
der står bag.

Men glem ikke verdens sejeste lille motorcrosser, med Raketter!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#44 Lord Beef Jerky 13 år siden

#42 Ok tak... jeg sag og gloede amazon osv. igennem, men kan ikke finde en PAL-version... det bliver vist bare en torrent så =l
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#45 Lord Beef Jerky 13 år siden

Så er Cherry 2000 set, Highland Park! Fin nok underholdning og en masse sjove detaljer gemt rundt omkring. Actionscenerne er dog højst ufrivilligt komiske, men filmen har da bestemt sine øjeblikke hist og pist.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#46 Highland Park 13 år siden

#45: Yeehaaw!

Fornemt - tak for omtalen. :)
Hvad synes du om slutningen? Jeg husker den som ret syret, men det indtryk er hvert fald 15 år gammelt.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#47 Lord Beef Jerky 13 år siden

#46 Slutkampen og flugten? Det er i hvert fald meget sjovt, at skurken overlever 5-6 skud fra et maskingevær, kravler op af reb til taget af en bygning, råber og skriger, kaster et reb om et passerende fly og ender med at blive kastet ned på nogle mannequin-lignende figurer. Og så har filmen en af de slags slutninger, man ofte oplevede fra dengang... ligeså snart slutkampen er forbi, så kysser helten heltinden og så slutter filmen... ikke så meget bullshit der =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#48 Highland Park 13 år siden

#47: Hmm... så er det vist ikke selve slutningen. Jeg tænker på
scenen med lageret i ørkenen, Cherry 2000s bizarre adfærd samt helten der pludselig vælger at ignorere hende netop som han har nået målet...
Hvis jeg vel at mærke husker korrekt. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#49 Lord Beef Jerky 13 år siden

#48 Jo jo, det er også en del af det hele... det er abnormt komisk og sært men vældigt underholdende i slutningen =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: