Gravatar

#1 Steffan Rasmussen 11 år siden

Da jeg åbenbart har fået valgt grænsen med stemmer for lavt i "Den lette billedquiz" kommer her endnu en quiz-tråd.

Velkommen til den meget lette billedquiz.

Reglerne:
- Billederne skal være i originalt format og fra film der har fået over 50.000 stemmer på IMDb.
- Billederne må ikke være manipulerede.
- Gæt skal bekræftes af den, der har postet billedet, før turen går videre.
- Hvis ingen har gættet billedet inden 2 dage, bør der hintes eller postes et nyt billede.
- Hvis tråden på anden vis har ligget stille i mere end 2 dage er turen "up for graps".
- Det er ikke tilladt at bruge Google imagesearch eller Tineye, men det er tilladt at bruge Google/IMDb ud fra de hints man kan finde i billedet/billederne.
- Billederne kan uploades på imgur
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2 Steffan Rasmussen 11 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3 Åkepool 11 år siden

Damn! Så burde jeg have en chance og så tilsyneladende, alligevel ikke...... Øv.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4 Steffan Rasmussen 11 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5 Åkepool 11 år siden

Jagten på den forsvunde skat?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6 Steffan Rasmussen 11 år siden

Åkepool (5) skrev:
Jagten på den forsvunde skat?


Nope.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#7 jessup 11 år siden

Jeg må nok også sige at jeg de sidste par gange har fundet en hvis ære i at finde film tæt på de 5000 stemmer:)

Lawrence of Arabia?
This is just until June
Gravatar

#8 Steffan Rasmussen 11 år siden

jessup (7) skrev:
Jeg må nok også sige at jeg de sidste par gange har fundet en hvis ære i at finde film tæt på de 5000 stemmer:)

Lawrence of Arabia?


Lawrence er korrekt.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#9 jessup 11 år siden

This is just until June
Gravatar

#10 Steffan Rasmussen 11 år siden

The Pursuit of Happyness?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: