Gravatar

#131 filmz-Crystalstar1200 15 år siden

Wow ... har lige modtaget en mail fra American Shopper på en DENON DVD 3930CI - 1400 USD alt incl. :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#132 filmz-Bruce 15 år siden

#131 Med moms og told?!?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#133 wiseguy 15 år siden

Er lige kommet hjem fra arbejde - nu skal der stryges skjorter til næste uge!!! Familien er i Vejle, men de dukker nok snart op - håber jeg da :o)

Så "Into the Wild" igår og jeg kan bare slet ikke ryste den af mig!! Den har fulgt mig i næsten alt, hvad jeg har foretaget mig hele dagen - fantastisk film!!! håber at få tid til at skrive lidt mere om den.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#134 filmz-Bruce 15 år siden

#133 Ja helt enig, en fantastisk film.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#135 wiseguy 15 år siden

#134 har lige hentet Eddie Vedder's soundtrack gratis på TDC Play og sidder og lytter i skrivende stund :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#136 elwood 15 år siden

Kommet hjem fra byen hvor jeg var inde og spise med mit filmhold, sammen med skuespillerinden i vores kommene kortfilm, mægtig hygligt faktisk, det var så de glade nyheder.

Har så lige snakket med min far som fortæller at min Kusines Mand, som hun har to små børn med, har en betændelse i tarmen, som vidst nok gør at han her engang i næste uge skal ha opereret den væk, og indsat Stomi pose.

Suk nogen gange er verden sku ikke retfærdig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#137 Guts 15 år siden

#136

Er også ærgelig over jeg ikke kunne være med. Men kan istedet meddele at X-Files var ok underholdning, men ikke noget vildt.

Ked af at høre om dine famile nyheder. Det er altid træls med sådanne nyheder.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#138 elwood 15 år siden

#137

tak og yep det var sku mægtigt hygligt 8-)

"nyheden" er mest slem for hans, jeg ku forstille mig han ikke bliver så aktiv en far mere for dem, som de normal regner med, men nu kender jeg ikke det hel store til hvad det præcis indebær for ens fremtidige liv, ud over det åbenlyse.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#139 filmz-Bruce 15 år siden

Det er nok en ændring af tilværelsen, som er værst psykisk. En gammel bowlingven, fik en sådan pose som 18 årig. Han dyrkede en masse sport og gennemførte flere Iron Man med den. Men det er sgu ikke sjovt at få :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#140 filmz-Crystalstar1200 15 år siden

# 136 Trist, trist hvor er det det kedeligt for ham, men godt det kan gøres noget alligevel.

Ja, nogen dage er fyldt med kontraster man oplever noget super godt og tænker det bliver en god dag, og i et split sekund bliver det hele taget fra een.

Sidder ellers og checker papirer og leder efter et pasningssted til min kat i forbindelse med min kommende ferie. Underligt at jeg ikke mere har mine forældre lige at vende forskellige ting med.

Sad igår og fik ryddet op i forskellige gamle billeder, deriblandt en stak fra den gang min kone første gang var i Danmark - sigh - hvor har 911 gjort meget :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: