Filmz-afstemning

Stemmer i alt: 63

Hvilken premierefilm i august ser du mest frem til?

• The Expendables
    52%
  • Toy Story 3
    30%
  • Luftens sidste mester
    8%
  • The Karate Kid
    5%
  • Anden premierefilm
    3%
  • Vampires Suck
    2%
  • Hævnen
    0%

Hvad modtog du idag #35 !

23. dec. 2004 13:03

Idag kom følgende ind ad døren...

Fra cdon:
- James Clavell's Shogun (juletilbud)
- Cape Fear Colllection

Fra Axel (juetilbud):
- Blade Runner DC
- The Pledge
- Bowling For Columbine

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

23. dec. 2004 13:40

Ja, jeg modtog så Battle Royal 2 Special Edition Mission Box i foregårs. Ingen undertekster, men gør ikke så meget.

Det jeg ser meget frem til er min nybestilte Battle Royal Limited Speciel Edition Tin Box. Skulle gerne komme i næste uge. :D

---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering

23. dec. 2004 13:49

#2 skal jeg ikke lige se et billed af Battle Royal 2 Special Edition Mission Box?

_______________________________________ "I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or...

23. dec. 2004 14:45

X-Men 1 og 2 fra Axel, fra julekalenderen.

http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org

23. dec. 2004 14:45

ks

CD-WOW:
Lord Of the Rings: Return Of the King: SEE, R3. (WEEEEE !!)

Axelmusic:
The Pledge, R1.
Training Day, R1.

23. dec. 2004 16:33

#3 Jo, poster senere i aften, medmindre du kan finde nogen på nettet af den.

---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering

23. dec. 2004 17:44

I dag modtog jeg "Beauty and the Beast - Collector's Edition" fra ebay.

Har desperat ledt efter den røde satan, så det er en lettelse endelig at modtage den... :)

23. dec. 2004 17:45

#5 Hvornår blev din ROTK afsendt?

We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

23. dec. 2004 18:09

Juleferie.... JUBIIII ;)

http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax

23. dec. 2004 18:42

Fik lige Matrix Ultimate Edition R1 fra cd-wow... Lækkert ;D

"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens

23. dec. 2004 19:09

ks

#8 - Fik min første "Despatch information" d. 19 dec.

23. dec. 2004 19:27

postkassen:

Dvdoo

De Uovervindelige

Fra Bilka

Face/Off

Die Hard

48 HRS

Donnie Darko

lille høst her inden juleaften, kunne uheldigvis ikke finde Die Hard 2 ! :(

Glædelig jul folkens! ;)

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!

23. dec. 2004 19:39

#11 Det var satans! Det gjorde jeg også, men jeg har intet set til min endnu. O, hvor jeg higer efter den!

23. dec. 2004 20:31

ks

#13 - Trist! Men jeg var nu personligt forberedt på, at jeg nok blev nød til at vente lidt ekstra tid når jeg forudbestilte hos CD-WOW.

23. dec. 2004 21:21

#14 Ditto. Men hvem ved, måske er jeg heldig at modtage den i morgen, juleaften. Det kunne være en passende gave fra hr. Pest. :)

23. dec. 2004 21:27

712

#15 - Kommer der post imorgen?

23. dec. 2004 21:32

#16, næppe :D

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!

23. dec. 2004 21:34

712

#17 - Damn... Så må jeg vente med julegaverne til efter jul. Hader tomme pakker. :)

23. dec. 2004 21:37

Min lillebror er postbud og han skal arbejde i morgen.

selfimprovement is masturbation

23. dec. 2004 21:41

Jep, Pesten har på dahf bekræftet, at de både uddeler breve og pakker i morgen. :)

24. dec. 2004 10:56

712

Yes, de kom og julen blev reddet i sidste øjeblik, ligesom en god julekalender. :)

Jeg modtog fra Axel:
Hellsing - The Complete Collection R4

Fra Choices Direct:
Lord of the Rings - Extended Trilogy Box (12 DVD) R2

Tror næppe der bliver meget søvn i nat! ;)

24. dec. 2004 11:11

Tillykke med "Lord of the Rings - Extended Trilogy Box"!

Mit salige postbud kom ligeledes og ønskede mig glædelig jul med følgende fra DVDPacific:

Christopher Nolans "Following"
... og "Lion King - Collector's Gift Set".

Nu kan jo fejre jul med nerverne i orden... :)

24. dec. 2004 11:23

Det der med at LOTR Reg 2 boxsen sku ha tynde papcovers hvor slemt er det egentlig, er det noget der genere gevaldigt, har bare hørt nogen snakke om det, men jeg har ikke kunne finde nogle billeder at sammenligne med i forhold til Reg 1

J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

24. dec. 2004 11:44

712

#22 - Tak, det bliver dejligt at se de film igen, trods alt lang tid siden jeg har været i biografen for at se den første.

#23 - Skriver om det imorgen, pakker den først ud i aften når den er fundet under træet. ;)

24. dec. 2004 11:45

Yeeees! Så kom min første julegave i form af ROTK EE R3!
Fuck, den er vild. Den er tykkere end min danske TTT EE, der igen er tykkere end min engelske FOTR EE. Tre forskellige størrelser.

#23 Det er meget, meget slemt ved den engelske, hvor coveret er papirtyndt og ikke særligt pænt. Den danske derimod har et rigtig flot, tykt cover. Men den klare vinder er Hong Kong-udgaven, der har endnu tykkere pap end den danske, og som resultat af dette - og et par flotte booklets - er blevet en del bredere end de andre udgivelser.

24. dec. 2004 11:48

ks

#25 - Jep, den er dælme en dejlig en! :)

24. dec. 2004 12:17

Jeg fik den samme box for en uges tid siden, og jeg synes ikke der er noget galt med coveret til yderboxen, det er det samme som man ser inde på axel's side :-)
Man skal jo heller ikke stable mursten oven på boxen ;-)

Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.

24. dec. 2004 13:38

Ok nogle superdejlige udgivelser jeg havde ønsket mig længe!

Charade - Criterion - CDWOW
Le Cercle Rouge - Criterion - CDWOW
Touch of Evil (Politiets blinde øje) Dvdoo
Borte med blæsten - R2 4 disc - Dvdoo

Næste på listen må blive Notorious og Film Noir boxsættet fra Axelmusic. Derudover er der 3 fede film noir's på vej fra Fox til marts.

Don Draper: Kids today, they have no one to look up to. Cuz they're looking up to us.

24. dec. 2004 17:54

Hvor ER jeg bare glad for at posten deles ud i sne og slud på juleaftens-dag!!! Så behøvede min mor alligevel ikke at åbne en tom julegave!!! :-)

Modtog lige en CD og DVD med Rod Stewart til hende - så nu er julen reddet! Tror sgu' ikke jeg havde turde at holde jul med min mor uden hun fik en gave!!! :-)

http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/PMC/ http://ps3trophycard.com/profile/PMC (opdates manuelt) BFBC2:...

24. dec. 2004 18:55

#29 Tillykke med det :)

Don Draper: Kids today, they have no one to look up to. Cuz they're looking up to us.

25. dec. 2004 00:13

Fik Spiderman 2 i julegave, som den eneste film.

25. dec. 2004 14:35

Jeg fik Star Trek The Complete Movie Collection som den eneste, men også helt fin gave synes jeg :)

25. dec. 2004 21:42

Jul = DVD'er og her er høsten:

"Sopranos: Complete First Season" (R1)
"Casablanca - Special Edition"
"Shrek 2"
"Polar Express"
"Frøken Smillas fornemmelse for sne"
"Arven"
"Terkel i knibe"
"Simon (m. Anders Matthesen)"
...og "Rules of Engagement"

"Arven" havde jeg i forvejen, så den er foræret væk, "Terkel i knibe" fandt jeg ringe, så den er solgt videre, "Simon" har jeg ikke set, men jeg tror ikke, den er noget for mig, så den byttes, og "Rules of Engagement" bliver nok sat på en søndag...

Resten skal straks på listen... :)

25. dec. 2004 22:57

ks

#33 - Polar Express? Den er da ikke ude på DVD nogle steder endnu.

25. dec. 2004 23:57

Fik den af min onkel, som også gav mig "Shrek 2". Jeg ved ikke, om de er ulovlige, men de har da menuer og andre typiske DVD-funktioner. - Jeg kunne aldrig drømme om at købe en brændt DVD, da det jo er snyd og dybt ulovligt. Jeg snakker med min onkel i morgen...

26. dec. 2004 03:26

Blandt julegaverne:

LOTR: The Return of the King EE (endelig!!)
X-Men 1.5

"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

27. dec. 2004 09:56

Fra Axelmusic den 24. ;D
Friends - Season 2+3+4+5

Julegave:
LOTR:ROTK EE

"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens

27. dec. 2004 10:34

Et stk. pakke fra dvdsoon.com.

Ghost in the Shell: Stand Alone Complex Vol. 1 SE

Men endnu engang har jeg hevet en nitte i land. Lydsporet er også defekt på denne replacement samt OSTen er også i stykker. ohh well nu har jeg to udgivelser der er i stykker og endnu en replacement order hos dvdsoon.com

P.S.
Skal lige have snakket med mit postbud. For pakken lå inde i min postkasse og der er ingen fysisk mulighed for at den er kommet den rigtige vej igennem brevsprækken! Mon der er derfor min Schindler List R1 Giftset aldrig kom frem.

Samling og billeder: http://www.scherlund.net/

27. dec. 2004 14:01

Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List) --------------- DVD:...

27. dec. 2004 16:48

Var lige et smut i stereo studio for at bruge nogle af mine julegave penge.
Jeg nappede et eksemplar af Chinatown til 50kr og Det forsømte forår til 100kr.

27. dec. 2004 17:10

Købte i dag Terminator 2 (3 discs) i Stereo Studio og Young Guns i Fona, begge til 50 kr.

- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

27. dec. 2004 17:57

Magnolia New Line Platinum Edition (bytte i Accord)
Eddie Murphy - Raw (dvdsoon)

the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs...

27. dec. 2004 22:57

Starship troopers :O

27. dec. 2004 23:16

Modtog idag:

Training Day
Spies Like Us
Impostor
Shogun

http://www.lebowski.dk/film.html

28. dec. 2004 15:22

Fik lidt julegaver:

Alien Quadrilogy - R2DK

The Ultimate Matrix Collection - R2DK

Spiderman 2 - Limited Edition Gift Set - R2UK (med danske subs og tegneserie-hæftet)

Chicken Run - R1

Interview with the Vampire - R2DK

Blade - R2DK

Finding Nemo - R2DK

X-Men 2 - R2DK

X-Men 2 - R2DK (...ja, jeg fik 2 af dem, så jeg må hellere bytte den ene)

Master of the Movies

....og en enkelt med posten:

Deliverance - R1

28. dec. 2004 15:26

The Simpsons 'The Complete First Season'til 124,- fra Axelmusics julekalender...

28. dec. 2004 15:43

Jeg fik lige en lækker Leatherface figur fra Texas Chainsaw Massacre. Se de frække billeder:

PIC 1
PIC 2
PIC 3
PIC 4

:D

28. dec. 2004 15:52

Kom lige hjem fra arb. og fandt en pakke fra filmz med LotR RotK. så det er jo meget nice :D

28. dec. 2004 16:17

Nå ja så fik jeg også lige

Once upon a time in the West 2 disc Edition

28. dec. 2004 16:28

Var i byen for at bytte nogle gaver. Det blev til to cd'er og en enkelt film: Björks "Medulla", Pink Floyds "The Division Bell" og "It's a Wonderful Life - Collector's Edition". - Ved godt, det er lidt sent med en julefilm, men så har jeg den jo næste år... :)

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget. Når du er oprettet som bruger får du ad- gang til en lang række af sidens features, såsom at deltage i forum-debatten, udforme siden efter egne behov, foreslå afstemninger (polls) og deltage i konkurrencerne.

For at oprette dig som bruger skal du blot indtaste brugernavn, et password, dit navn og din e-mail adresse.

Vi behandler alle oplysninger fortroligt, så dine oplysninger vil ikke blive videregivet til 3. part.

Opret ny bruger

Denne side supporterer ikke længere IE 6.

Vi vil gerne benytte denne lejlighed til at anbefale dig at opgradere din browser.
Internet Explorer 6.x er en uddateret browser, fuld af sikkerhedshuller, der ikke overholder webstandarder, som er nødvendig for at se denne side.
Du kan finde en ny browser på nedenstående links:

Hvis det ikke er muligt for dig at downloade og bruge en af ovenstående browsere kan du stadig benytte Filmz, blot med begrænset funktionalitet.

Venlig hilsen
Filmz

Luk