Søg på Filmz
Avanceret søgningUdvalgte videoer
Filmz-afstemning
Stemmer i alt: 63Hvilken premierefilm i august ser du mest frem til?
- The Expendables52%
- Toy Story 330%
- Luftens sidste mester8%
- The Karate Kid5%
- Anden premierefilm3%
- Vampires Suck2%
- Hævnen0%
Hvad modtog du idag #35 !
Idag kom følgende ind ad døren...
Fra cdon:
- James Clavell's Shogun (juletilbud)
- Cape Fear Colllection
Fra Axel (juetilbud):
- Blade Runner DC
- The Pledge
- Bowling For Columbine
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Ja, jeg modtog så Battle Royal 2 Special Edition Mission Box i foregårs. Ingen undertekster, men gør ikke så meget.
Det jeg ser meget frem til er min nybestilte Battle Royal Limited Speciel Edition Tin Box. Skulle gerne komme i næste uge. :D
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
#2 skal jeg ikke lige se et billed af Battle Royal 2 Special Edition Mission Box?
_______________________________________ "I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or...
X-Men 1 og 2 fra Axel, fra julekalenderen.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
CD-WOW:
Lord Of the Rings: Return Of the King: SEE, R3. (WEEEEE !!)
Axelmusic:
The Pledge, R1.
Training Day, R1.
#3 Jo, poster senere i aften, medmindre du kan finde nogen på nettet af den.
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
I dag modtog jeg "Beauty and the Beast - Collector's Edition" fra ebay.
Har desperat ledt efter den røde satan, så det er en lettelse endelig at modtage den... :)
#5 Hvornår blev din ROTK afsendt?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Juleferie.... JUBIIII ;)
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Fik lige Matrix Ultimate Edition R1 fra cd-wow... Lækkert ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
#8 - Fik min første "Despatch information" d. 19 dec.
postkassen:
Dvdoo
De Uovervindelige
Fra Bilka
Face/Off
Die Hard
48 HRS
Donnie Darko
lille høst her inden juleaften, kunne uheldigvis ikke finde Die Hard 2 ! :(
Glædelig jul folkens! ;)
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
#11 Det var satans! Det gjorde jeg også, men jeg har intet set til min endnu. O, hvor jeg higer efter den!
#13 - Trist! Men jeg var nu personligt forberedt på, at jeg nok blev nød til at vente lidt ekstra tid når jeg forudbestilte hos CD-WOW.
#14 Ditto. Men hvem ved, måske er jeg heldig at modtage den i morgen, juleaften. Det kunne være en passende gave fra hr. Pest. :)
#15 - Kommer der post imorgen?
#16, næppe :D
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
#17 - Damn... Så må jeg vente med julegaverne til efter jul. Hader tomme pakker. :)
Min lillebror er postbud og han skal arbejde i morgen.
selfimprovement is masturbation
Jep, Pesten har på dahf bekræftet, at de både uddeler breve og pakker i morgen. :)
Yes, de kom og julen blev reddet i sidste øjeblik, ligesom en god julekalender. :)
Jeg modtog fra Axel:
Hellsing - The Complete Collection R4
Fra Choices Direct:
Lord of the Rings - Extended Trilogy Box (12 DVD) R2
Tror næppe der bliver meget søvn i nat! ;)
Tillykke med "Lord of the Rings - Extended Trilogy Box"!
Mit salige postbud kom ligeledes og ønskede mig glædelig jul med følgende fra DVDPacific:
Christopher Nolans "Following"
... og "Lion King - Collector's Gift Set".
Nu kan jo fejre jul med nerverne i orden... :)
Det der med at LOTR Reg 2 boxsen sku ha tynde papcovers hvor slemt er det egentlig, er det noget der genere gevaldigt, har bare hørt nogen snakke om det, men jeg har ikke kunne finde nogle billeder at sammenligne med i forhold til Reg 1
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#22 - Tak, det bliver dejligt at se de film igen, trods alt lang tid siden jeg har været i biografen for at se den første.
#23 - Skriver om det imorgen, pakker den først ud i aften når den er fundet under træet. ;)
Yeeees! Så kom min første julegave i form af ROTK EE R3!
Fuck, den er vild. Den er tykkere end min danske TTT EE, der igen er tykkere end min engelske FOTR EE. Tre forskellige størrelser.
#23 Det er meget, meget slemt ved den engelske, hvor coveret er papirtyndt og ikke særligt pænt. Den danske derimod har et rigtig flot, tykt cover. Men den klare vinder er Hong Kong-udgaven, der har endnu tykkere pap end den danske, og som resultat af dette - og et par flotte booklets - er blevet en del bredere end de andre udgivelser.
#25 - Jep, den er dælme en dejlig en! :)
Jeg fik den samme box for en uges tid siden, og jeg synes ikke der er noget galt med coveret til yderboxen, det er det samme som man ser inde på axel's side :-)
Man skal jo heller ikke stable mursten oven på boxen ;-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Ok nogle superdejlige udgivelser jeg havde ønsket mig længe!
Charade - Criterion - CDWOW
Le Cercle Rouge - Criterion - CDWOW
Touch of Evil (Politiets blinde øje) Dvdoo
Borte med blæsten - R2 4 disc - Dvdoo
Næste på listen må blive Notorious og Film Noir boxsættet fra Axelmusic. Derudover er der 3 fede film noir's på vej fra Fox til marts.
Don Draper: Kids today, they have no one to look up to. Cuz they're looking up to us.
Hvor ER jeg bare glad for at posten deles ud i sne og slud på juleaftens-dag!!! Så behøvede min mor alligevel ikke at åbne en tom julegave!!! :-)
Modtog lige en CD og DVD med Rod Stewart til hende - så nu er julen reddet! Tror sgu' ikke jeg havde turde at holde jul med min mor uden hun fik en gave!!! :-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/PMC/ http://ps3trophycard.com/profile/PMC (opdates manuelt) BFBC2:...
#29 Tillykke med det :)
Don Draper: Kids today, they have no one to look up to. Cuz they're looking up to us.
Fik Spiderman 2 i julegave, som den eneste film.
Jeg fik Star Trek The Complete Movie Collection som den eneste, men også helt fin gave synes jeg :)
Jul = DVD'er og her er høsten:
"Sopranos: Complete First Season" (R1)
"Casablanca - Special Edition"
"Shrek 2"
"Polar Express"
"Frøken Smillas fornemmelse for sne"
"Arven"
"Terkel i knibe"
"Simon (m. Anders Matthesen)"
...og "Rules of Engagement"
"Arven" havde jeg i forvejen, så den er foræret væk, "Terkel i knibe" fandt jeg ringe, så den er solgt videre, "Simon" har jeg ikke set, men jeg tror ikke, den er noget for mig, så den byttes, og "Rules of Engagement" bliver nok sat på en søndag...
Resten skal straks på listen... :)
#33 - Polar Express? Den er da ikke ude på DVD nogle steder endnu.
Fik den af min onkel, som også gav mig "Shrek 2". Jeg ved ikke, om de er ulovlige, men de har da menuer og andre typiske DVD-funktioner. - Jeg kunne aldrig drømme om at købe en brændt DVD, da det jo er snyd og dybt ulovligt. Jeg snakker med min onkel i morgen...
Blandt julegaverne:
LOTR: The Return of the King EE (endelig!!)
X-Men 1.5
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Fra Axelmusic den 24. ;D
Friends - Season 2+3+4+5
Julegave:
LOTR:ROTK EE
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Et stk. pakke fra dvdsoon.com.
Ghost in the Shell: Stand Alone Complex Vol. 1 SE
Men endnu engang har jeg hevet en nitte i land. Lydsporet er også defekt på denne replacement samt OSTen er også i stykker. ohh well nu har jeg to udgivelser der er i stykker og endnu en replacement order hos dvdsoon.com
P.S.
Skal lige have snakket med mit postbud. For pakken lå inde i min postkasse og der er ingen fysisk mulighed for at den er kommet den rigtige vej igennem brevsprækken! Mon der er derfor min Schindler List R1 Giftset aldrig kom frem.
Samling og billeder: http://www.scherlund.net/
Fra Axel Musics julekalender, låge nr. 14:
Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List) --------------- DVD:...
Var lige et smut i stereo studio for at bruge nogle af mine julegave penge.
Jeg nappede et eksemplar af Chinatown til 50kr og Det forsømte forår til 100kr.
Købte i dag Terminator 2 (3 discs) i Stereo Studio og Young Guns i Fona, begge til 50 kr.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Magnolia New Line Platinum Edition (bytte i Accord)
Eddie Murphy - Raw (dvdsoon)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs...
Starship troopers :O
Modtog idag:
Training Day
Spies Like Us
Impostor
Shogun
http://www.lebowski.dk/film.html
Fik lidt julegaver:
Alien Quadrilogy - R2DK
The Ultimate Matrix Collection - R2DK
Spiderman 2 - Limited Edition Gift Set - R2UK (med danske subs og tegneserie-hæftet)
Chicken Run - R1
Interview with the Vampire - R2DK
Blade - R2DK
Finding Nemo - R2DK
X-Men 2 - R2DK
X-Men 2 - R2DK (...ja, jeg fik 2 af dem, så jeg må hellere bytte den ene)
Master of the Movies
....og en enkelt med posten:
Deliverance - R1
Var i byen for at bytte nogle gaver. Det blev til to cd'er og en enkelt film: Björks "Medulla", Pink Floyds "The Division Bell" og "It's a Wonderful Life - Collector's Edition". - Ved godt, det er lidt sent med en julefilm, men så har jeg den jo næste år... :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget. Når du er oprettet som bruger får du ad- gang til en lang række af sidens features, såsom at deltage i forum-debatten, udforme siden efter egne behov, foreslå afstemninger (polls) og deltage i konkurrencerne.
For at oprette dig som bruger skal du blot indtaste brugernavn, et password, dit navn og din e-mail adresse.
Vi behandler alle oplysninger fortroligt, så dine oplysninger vil ikke blive videregivet til 3. part.

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få dagens nyheder alle hverdage. Indtast din mailadresse i boksen og klik "Tilmeld".
Vi vil gerne benytte denne lejlighed til at anbefale dig at opgradere din browser.