Gravatar

#1 Morten Vejlgaard Just 6 år siden

Go!
Gravatar

#2 Mejse 6 år siden

dammit morten du var for hurtig :P men du glemte justin :) ham kan vi ikke undvære
Gravatar

#3 Morten Vejlgaard Just 6 år siden

#2 Alle må lege med - go nuts! ;)
Gravatar

#4 Geekalod 6 år siden

jeg starter lige kort. jeg forbliver anonym. de udtalelser jeg kommer med skal mine overordnede og det respektive selskab jeg arbejder for ikke stilles til ansvar for. det er den eneste måde jeg kan snakke lige ud af posen på.
jeg arbejder for et distributionsselskab og har været på alle de store filmmarkeder igennem 10 år nu. det næste bliver efm i berlin sideløbende med berlins filmfestival.
jeg ser en masse film og beslutter om det er en film vi skal distribuerer. det koster mange penge. derfor går det mig på at folk kan reklamere for deres netpirateri uden konsekvenser. det koster mine arbejdsgivere kassen, at folk beslutter sig for at stjæle et produkt vi lige har betalt kassen for, og selvom det går bedre end mange medier påstår, kan vi sagtens mærke en tilbagegang. at det bliver farverigt og nedladende er bevidst. jeg forsøger at udstille en type som snipp, men det har så åbenbart virket modsat. fred være med det. jeg bakker ud. lad netpirateriet fortsat florere AMIRIGHT?!
Gravatar

#5 Mejse 6 år siden

#4 problemet er som sådan ikke at du udstiller det, problemet er at du går for langt med det, vi er enige om pirateri er skidt, det vil aldrig forsvinde men det er lidt som en person der banker en kassemedarbejder fordi han får 1 kr for lidt tilbage, reaktionen er så stor at den bliver svær at tage seriøst, hvis du bare havde sagt det i den tråd der startede det, og så nævnt den når det var relevant, så havde det været noget man kunne forholde sig til og stå bag, i stedet endte det med at minde mere om folkeskole mobberi, hvilket er ærgerligt da budskabet var godt.
Gravatar

#6 Geekalod 6 år siden

min erfaring er at man skal tale med folk på deres niveau. især om denne slags ting. og snipp er generelt nedladende i sin fremføring med holdninger der virker chauvinistiske, racistiske og så med hans bramfrie blærerøvs fremgangsmåde hvor han skildrer netpirateri som noget, der nærmest er godt for branchen. tag ikke fejl. det er ret skidt. det er derfor du måske/måske ikke har set en reklame 150 gange for det i biografen i år. men det er kun folkene bag der fortsat tager det seriøst. det er på trods af utallige udtalelser til pressen, reklamer osv. stadig blot en ligegyldig bagatel i folkets øjne. netpirater elsker film. det er derfor de deler dem og downloader selv. de vil se så meget som de kan. de er dog ikke klar over, at det ikke kun er dem der laver filmene det skader. uden distributionsselskaber vil filmene ikke engang kunne nå ud på nettet. streaming er uden tvivl vejen frem, og her er vi også kommet indover, men for at film skal fortsætte så varieret og i samme størrelsesorden kvalitivt og kvantitivt, så skal det pis altså til livs hurtigst muligt. og folk der synes det er i orden, skal forstå at det ikke er.
Gravatar

#7 Mejse 6 år siden

#6 efter lidt tælleri som er forklaret i den anden tråd kan jeg informere dig om at det er 152 bioture, men dog kun set reklamen 151 gange, da de havde nogen tekniske problemer i imperial første gang jeg så thor3 så de sprang trailers og reklamer og alt det over ;)

men ja er som sagt enig i at det er skidt, men din fremgangsmåde fremmer bare ikke dit budskab nærmere det modsatte, så tror jeg også der er en fundamental fejl i din man skal tale til folk på deres niveau taktik, for din og hans mening om hvad hans niveau er, er jo tydeligvis forskellig, hvilket bare gør det hele lettere meningsløst, man skal tale til folk på det de ser som deres niveau, ikke det man ser som deres niveau, det er sådan meningsløs mudderkastning, og en endeløs strøm af "netpirat" kommentarer ender i alle tråde, og det fremmer bare ikke din ellers udemærket sag :)
Gravatar

#8 Mejse 6 år siden

fra den anden tråd jeg kæmpede for at oprette mens pro morten bare lige vupti oprettede denne her :P

ser meget mere end bare mainstream film, selvom det dog er dem jeg gerne ser flere gange :) men ja min indgang til det og måde at sige det på, kan jeg godt se ikke fremmede min pointe og selvfølgelig ville fører til "modstand" :)

nok meget godt ingen af os arbejder i pr :P

Gravatar

#9 Snipp 6 år siden

Kevin jeg kan ikke lige se hvordan jeg er racist, chauvinistisk og blære mig kun med pirateri fordi i alle blev så sure på mig. Men som der er blevet undersøgt så skader pirateri ikke i så stor omfang som filmselskaberne nævner. Der er blevet undersøgt at pirateri også er stor forbrugere. Og for at komme tilbage til mig, så må du snart forfanden forstå jeg ikke har downloadet i flere år nu og går tit i biffen for at se en storfilm. I år tror jeg har været inde at se 10 film eller sådan noget. Måske ikke så stor omfang som jer men for mig er billetter dyre og slik dyrt. Hvis de nu indførte måned betalingsklub som de har i b.la. england så ville jeg og andte nok gå i biffen oftere.

Men du opfør dig alt forbarnligt iforhold til du er voksen.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#10 Mejse 6 år siden

#9 tja mener nu også 10 stadig er et pænt stykke over gennemsnittet, så du trækker da gennemsnittet op ;)

Skriv ny kommentar: