Gravatar

#1 Gangstalicious 8 år siden

.. taget denne nyhed i betragtning:

http://newz.dk/en-aera-kan-snart-slutte-for-dette-...
Gravatar

#2 Giraffen 8 år siden

Filmz har længe været død.
Gravatar

#3 Gangstalicious 8 år siden

Giraffen (2) skrev:
Filmz har længe været død.


Jo jo, men spørgsmålet går mere på, om siden rent faktisk lukker og slukker, eller om den halter videre. Hvis Newz Media er på vej ned med flaget, så ryger Filmz vel også med, går jeg ud fra.
Gravatar

#4 Kisbye 8 år siden

Er der ikke nogen fra Crew der vil svare?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#5 Geekalot 8 år siden

Kan ikke se hvorfor nogle skulle svare på noget, for #1 er så tåbelig at prøve at starte et rygte. Havde han været fornuftig kunne han have sendt en PM til Morten om det.
Gravatar

#6 Kisbye 8 år siden

#5
Det er vel ikke et rygte?
På newz.dk står der:
http://newz.dk/en-aera-kan-snart-slutte-for-dette-site#new skrev:
Det siges at alle rejser har en ende og det ser desværre ud til, at det også er tilfældet for dette site. Vi har i ejerkredsen i et lang tid kæmpet for at få hentet de investeringer hjem, som der er blevet skudt i dette site og vore søstersites. Det må vi nu konstatere ikke længere kan lade sig gøre, hvorfor vi ved udgangen af måneden ikke selv kan drive vore sites videre.
Vi elsker disse sites, og det sidste vi har ønsket er, at de skal lukke, hvorfor vi også har forsøgt at finde andre som kunne have interessen og midlerne til at drive dem videre. Det har ikke vist sig nemt i en periode, der ikke ligefrem kan prale af højkonjunktur. Vi giver den nu en ekstra skalle her i 11. time, og håber inderligt at det lykkes, så utallige timers arbejde ved tastaturerne, ikke kun fra vores side, men ikke mindst jeres, skal gå tabt.
Skulle du have en idé til nogen, som kunne have interesse i dette site, så siger det sig selv, at vi meget gerne hører fra dig. Du kan ringe til 28975028 for at høre nærmere, eller skriv til [email protected].

Det tolker jeg som at filmz.dk også lukker, hvis der altså ikke er andre krafter der vil kører det videre.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#7 Geekalot 8 år siden

#6 Det siges at alle rejser har en ende og det ser desværre ud til, at det også er tilfældet for dette site.
Gravatar

#8 Gangstalicious 8 år siden

Geekalot (5) skrev:
Kan ikke se hvorfor nogle skulle svare på noget, for #1 er så tåbelig at prøve at starte et rygte. Havde han været fornuftig kunne han have sendt en PM til Morten om det.


Nej, jeg stiller et spørgsmål. På Newz står der at de lukker og det også gælder deres søstersites. Filmz er et søstersite, men her står intet om at man lukker, derfor spørgsmålet.

Og det må vel siges at være relevant for brugerne, om siden lukker, også selvom der ikke er den samme mængde aktive brugere, som der har været.
Gravatar

#9 Moog 8 år siden

#7 Hold da op det var godt nok meget selektivt læst...

Endda når der meget fint i #6 bliver vist at flere "sites" bliver nævnt.

Må indrømme, jeg kan også kun tolke Newz nyheden på en måde, Filmz lukker...

Derfor synes jeg også at det kunne være meget fint hvis vi kunne få det bekræftet, eller bedre: afkræftet!
Gravatar

#10 MeAgain 8 år siden

Da jeg hørte (altså læste) nyheden på Newz.dk, tænkte jeg, at nu ville jeg lige genoprette mig som bruger, så jeg kan få de sidste dage med.

Jeg hopper med på denne tråd og sidder klar med popcornene. :]

Skriv ny kommentar: