Gravatar

#1 davenport 11 år siden

Ja, sådan en tråd skal vi da ha!

Nogen der ved, om man bare laver sin DNS om, når der er betalt i fx. USA, når de går i luften i løbet af ugen?

Jeg er spændt på at se hvilket udbud de disker op med, og hvor meget der er tekstet, eller med dansk tale.
Kan man ikke finde en liste et sted, eller er det en hemmelighed.

Jeg har sat mit op gennem min PS3, og det er altså fedt! 5.1. lyd og HD.

Hvor mange her har det allerede?
Eller er du en af dem der overvejer?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Jeg har ikke læst noget som helst info om den danske udgave, sikkert fordi der ikke rigtigt er kommet noget endnu.

Anyways, så hopper jeg ganske sikkert på og håber på, at udvalget bliver godt, dels fordi jeg godt kan lide deres løsning og dels fordi vi gerne vil bruge det fremover til podcasten. Det gør det nemmere for lytterne at komme til at se filmene ret billigt.
Gravatar

#3 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden

Jeg håber at den danske udgave bliver en del af unblock-us og at jeg således blot kan blive ved med at have min amerikanske konto.

Det tror jeg dog også sker, måske ikke med det samme, men med tiden. De har trods alt også den brasilianske og UK.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4 Kyllingebenet 11 år siden

Indtil videre er det vist kun prisen der er blevet leaket, og den er på 79kr mdr. Ville dog hellere ha' hørt om udvalget, da det interesserer mig meget mere.

Jeg har dog hentet app'en til min PS3 og venter spændt på mere info. (Anskaffer mig måske også Apple TV på et tidspunkt).

Man kan jo like deres danske facebook side:
https://www.facebook.com/NetflixDanmark?fref=ts

UPDATE:

Det ser ud til, at Sverige har fået Netflix i dag, og det rygtes at Danmark får det i morgen.

http://beep.tv2.dk/nyheder/sverige-har-fået-...
Gravatar

#5 DarkLight 11 år siden

Rygtet vil vide at de har disablet danske kreditkort i USA, som følge af den danske launch. Er der nogen der har betalt for nyligt?

Jeg havde det igennem en periode, men brugte det for lidt. Hvis jeg skulle vælge ville jeg dog fortsætte med den amerikanske tilgang. Billigere og bedre udvalg end hvad de helt sikkert diske op med i DK.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 Tommy Kristensen 11 år siden

Det rygte gik også da det blev lanceret i Canada (og UK) - men der skete vist aldrig noget.
Gravatar

#7 DarkLight 11 år siden

I DK så jeg bare decideret screenshot af nægtede kreditkort?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 Tommy Kristensen 11 år siden

Det har ikke været et debitcard? Min Netflix virker fint - men det er selvfølgelig også over en uge siden jeg sidst har betalt.
Gravatar

#9 davenport 11 år siden

Jeg er stadig i den første gratis md., så aner det ikke..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Jeg betalte i starten af måneden, så jeg aner ikke om det er tilfældet.

Skriv ny kommentar: