Gravatar

#1 DarkLight 11 år siden

Skulle vi ikke have en tråd med alt det gode man kan finde på netflix.
Jeg kan starte med dette link. Alle hans anbefalinger holder.

Som udgangspunkt er det hvad man kan finde i NetflixDK. Ellers skriv det tydeligt hvis det er i US.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 wigant 11 år siden

Super tråd.
Lidt Sydkoreanske anbefalinger som findes på DK:
Oldboy
The Chaser
The Yellow Sea
Gravatar

#3 Herrguth 11 år siden

Jeg kan i hvert fald meget stærkt anbefale dokumentarerne "Being Elmo" og "Exit Through the Gift Shop". Rigtig, rigtig gode film! :D

Nu har jeg ikke selv Netflix, men jeg så i DarkLights link, at de 2 titler er at finde hos Netflix.
Gravatar

#4 Thomsen 11 år siden

#2 - Hvordan er Oldboy på den danske Netflix? Jeg skrottede nemlig at se den via den amerikanske, fordi deres udgave kun var synkroniseret (skrækkeligt) til engelsk!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5 isteen 11 år siden

Den amerikanske version af Shameless er fremragende. Skæv, politisk ukorrekt og hysterisk morsom. Jeg har endnu tilgode at se UK-versionen (som vistnok findes i US-udgaven af Netflix)
Gravatar

#6 Kisbye 11 år siden

#4 De snakker koreansk, med mulighed for undertekster på engelsk, dansk, svensk, norsk eller finsk.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#7 Kisbye 11 år siden

Jeg har et andet spørgsmål om undertekster. Det var lige før man skulle oprette en tråd til tekniske spørgsmål ;)

Kan det virkelig passe at man ikke kan slå undertekster fra? Når det er amerikansk sproget, vil jeg helst gerne være fri.
(Jeg streamer det over pc)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#8 DarkLight 11 år siden

#7, ja så jo gerne denne tråd kun bliver anbefalinger :)
Der er 2-3 andre netflix tråde som alle er delvis tekniske, hvor jeg ved Subtitles/PC spørgsmålet også har været oppe at vende. Prøv at kigge i dem.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9 Thomsen 11 år siden

#6 - Kewl! Tak for tippet! Den vil jeg sætte mig til at se i weekenden så. Jeg har desværre opdaget et par ikke-amerikanske film, som på den amerikanske side kun kan ses med engelsk synkronisering.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10 davenport 11 år siden

Som nævnt andensteds, så vil jeg anbefale Star Trekkere at se Shatners doku Captains. Ved ikke om den er på den danske, dog.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: