Gravatar

#1 Otto 9 år siden

Hej Fellow film lovers :)

Jeg søger pt. skribenter til min hjemmeside www.teaser.dk til at starte med er det kun rent interesse men på sigt har jeg tænkt mig at tilbyde biograffilm mm. til mine skribenter.

Vi er allerede 2 der skriver på sitet og vi kunne godt bruge et par stykker mere så der kommer lidt andre øjne på nyheder om film, tv og underholdning.

Så har du lyst til at være med til at starte en ny filmblog op og kan skrive 4 indlæg om måneden, må du meget gerne kontakte mig på otto[at]teaser.dk

Glæder mig til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Otto
Gravatar

#2 Geekalot 8 år siden

Ikke for at træde på Filmz, men prøv at stalke Insider, hvis han gider mere. Han er nok Danmarks bedste anmelder.
Gravatar

#3 Kisbye 8 år siden

Jeg fandt ikke Insiders skriverier og hans Filmz TV specielt interessant. Foretak Benway.
Men når jeg kigger på hvad film siden omhandler, kan det da godt være noget i Insiders stil.

Nu er Otto jo en relativt ny bruger, så det er ikke sikkert han ved hvem Insider er.
Insider hedder Johan Albrechtsen. Måske kan du kontakte han via hans facebook side
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: