Gravatar

#1 davenport 11 år siden

Nogen der kan gi et råd? Når jeg ser TV på min HP Pavillion dv9, og især DR HD, hakker billedet. Den gør det kun når der sker meget i billedet, som om den ikke kan håndtere informationen.
Det underlige er, at hvis jeg ser Netflix eller noget der ligger på computeren, gør den det ikke. Og den kan vise et fint HD billede.
Jeg ser meget DR2 og der gør den det også i nyhedsudsendelserne, men som sagt kun når der er "action" i billedet.
Jeg fatter bjælde...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Snaden 11 år siden

Lagde mærke til at min også gjorde det igår, da jeg så DR. Ved ikke hvad det er, men jeg kan med al sikkerhede sige, at jeg aldrig nogensinde køber en HP computer igen. (har en HP dv6 bærbar)

Det er den mest ustabile bærbar jeg nogensinde har haft. Foruden det, så har den også en blæser der lyder som et F16 fly. Det er fuldstændig vanvittigt hvor meget den larmer.

Det er lort på lort, og det skulle ikke undre mig, om dette problem blot er endnu et i rækken af problemer med HP.

Gravatar

#3 HelmerJ 11 år siden

backup og geninstaller
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#4 Kisbye 11 år siden

Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: