Gravatar

#1 Kyllingebenet 11 år siden

Kære filmz'ere,

Det er desperate tider, og jeg har derfor brug for jeres hjælp.

Jeg står i denne situation, hvor jeg har sagt ja til at hjælpe en rigtig sød pige med at finde hende et godt tv! Problemet er bare, at tv markedet er en jungle og det er svært at finde rundt i, derfor søger jeg råd hos jer!

Tv'et må gerne være omkring de 40-42", og må koste op til 4000kr (gerne billigere). Selvfølgelig være Full HD, og gerne være på 100hz. Jeg tror at hun er ligeglad med om det skal være LCD, LED eller Plasma, hovedsagen er, at det virker og er godt til prisen.

Primært skal tv'et benyttes som almindeligt tv, men jeg tror at hun også vil se film og evt slutte en spillekonsol til det, på et tidspunkt.

Jeg havde selv anbefalet hende det her: Samsung UE40ES5505, men forhandleren sagde at det var lidt meh, og havde "falske" hz.

Så nu er spørgsmålet, hvad ville I give af gode råd?

(Og jeg har været forbi flatpanels og lignende, men jeg er mere interesseret i at høre personlige erfaringer, end at læse tests).

Mvh René..
Gravatar

#2 Kyllingebenet 11 år siden

Er der slet ingen, der kan give nogle ord med på vejen? :)
Gravatar

#3 dyg 11 år siden

Har ikke selv været på udkig efter nyt tv i 3-4 år, så desværre ingen hjælp herfra, men der burde være andre, der kunne byde ind med noget.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 DarkLight 11 år siden

Sidste års model af Panasonic Plasma.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 The Insider 11 år siden

Gør hende villig til at betale lidt mere og så få hende til at købe mit TV, woohoo!
War. War never changes.
Gravatar

#6 Kyllingebenet 11 år siden

The Insider (5) skrev:
Gør hende villig til at betale lidt mere og så få hende til at købe mit TV, woohoo!


Haha, har selv haft tanken om at sælge hende mit eget TV, men jeg nænner ikke at gå af med det.. ville virkelig få det nederen, hvis jeg købte et nyere et, der ikke ville give mig samme glæde!



DarkLight (4) skrev:
Sidste års model af Panasonic Plasma.


Det er lidt et vidt begreb?

Skriv ny kommentar: