Gravatar

#1 gittekasper 10 år siden

Er det nemt at rengøre sin bærbar pc? Har en hp Compaq CQ71 eller ville I sende den på "værksted"?

Og kender I evt nogle steder i Roskilde-området?
Gravatar

#2 McPeter 10 år siden

Er det kølingen der er skidt?

Prøv at støvsuge alle blæser-områder - NÅR DEN ER SLUKKET - det plejer som regel at hjælpe ret meget. Evt. kombinér med luftspray fra anden blæseområde.

Derudover kan man også købe sådan nogle laptop stand med blæser - der findes mange forskellige modeller. Fordelen er at de hæver skærmen, samtidig med at de tilfører køling nedefra. Det har holdt liv i min gamle bærbare i nogle ekstra år i hvert fald eftersom køling = bedre performance. :-)

Håber det virker - kender desværre ikke noget til værkstederne.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 Kisbye 10 år siden

Går ud fra du ønsker at rense fan/heatsink for støv. Det ser ud til man nærmest skal splitte den ad i atomer for komme ind til heatsink. Vildt besværligt sammenlignet med de Dell modeller jeg vant til at arbejde med.

Service manual her
[url=]Se eventuelt den her video[/url]

Du kan eventuelt spørge efter assistance inde på Filmz søsterside Newz.dk. Der skulle gerne være nogle computernørder der holder til der.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#4 HelmerJ 10 år siden

Støv sugning er et godt stad at starte men stik lige et eller andet ind i blæseren så den ikke drejer med rundt, blæseren har ikke godt af så mange omdrejninger, evt fjerne dvd-drev, det sidder med en enkelt skrue og er lige til at pille ud. Det kan give en bedere luft gennemstrømning mens du støvsuger den
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: