Gravatar

#1 Kyllingebenet 10 år siden

Hey filmz'ere,

Jeg står i den situation hvor jeg skal finde mig en ny bredbåndsudbyder, og da jeg ikke ligefrem er en haj på det område, spørger jeg selvfølgelig jer til råds.

Jeg vil selvfølgelig have det BEDSTE bredbånd til den BILLIGSTE pris, men egentlig har jeg kun lyst til at betale for det jeg har behov for. Spørgsmålet er så, om jeg sagtens kan holde mig til en 10mbit forbindelse, eller om jeg burde gå højere op?

Mit forbrug er således - jeg surfer via computer, iPad og smartphone, og så spiller jeg lidt online/ser netflix på min PlayStation 3.

Hvad siger I?
Mental striptease..
Gravatar

#2 Slettet Bruger [822739381] 10 år siden

Fullrate - start med den billigste forbindelse og opgrader evt., hvis du føler behovet.

Hvad der er hurtigt/bedst for dig mht. hastighed, kan du kun selv svare på. Jeg rocker en 100Mbit-forbindelse, fordi jeg er en utålmodig herre, men det er langtfra alle, der har samme behov. :)
Gravatar

#3 OxxY 10 år siden

Hvis du har kabeltv så tjek din kabel-tv udbyder også, de har nogengange nogle fine tilbud. Og husk at medregne oprettelse og fremsendelse af udstyr, det kan nemt løbe op i 400kr. Start med at bestille laveste hastighed, da stort set alle udbydere tilbyder gratis opgradering af hastighed, hvorimod man skal betale gebyr hvis man går ned i hastighed.

og så lige et link http://www.bredbåndsguiden.dk/billig-adsl/

Skriv ny kommentar: