Gravatar

#1 Kruse 10 år siden

En gang i går eller i forgårs begyndte YouTube at opføre sig mærkeligt i Chrome, og jeg har ingen anelse om hvorfor. Jeg lavede en hurtig test i Internet Explorer, og der fungerede det hele fejlfrit.

Det første problem jeg lagde mærke til var, at når jeg så en video på min Se Senere-playliste, så er muligheden for at fjerne en video fra playlisten i højre side forsvundet. Der plejer at være et lille kryds, som man kan klikke på for at fjerne en video fra listen. Det kan jeg ikke længere:

Manglende kryds!

Det andet problem som er opstået, er at jeg ikke længere kan skifte videoens kvalitet. Når jeg prøver at gøre det, crasher den ganske enkelt, og scroll-menuen for visningskvaliteten står af en eller anden grund på 240p. Videoen nægter at loade efter et sådan skift, uanset om jeg prøver at sætte den tilbage til en anden indstilling.

YouTube crash!

Derudover så vil den heller ikke længere huske hvor jeg var kommet til i de forskellige videoer.

Jeg håber der er nogen der kender en løsning, eller kan forklare mig hvad der går galt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2 Kisbye 10 år siden

Jeg har også et problem med youtube kun i Crome.
Ved nogle videoer står den og indlæser et par minutter før den går igang.
Jeg kan se at den forsøger at indlæse den med HTML5, men ender så med at indlæse den med Flash, hvilket virker.
Virker fint med HTML 5 i Incognito.
Bør jo nok prøve at slette cookies og den slags, men gider dårligt rode med det :)

#1
Jeg har ikke disse problemer :) Begge dele virker fint hos mig.

Mange gange er det diverse Extensions der laver bøvl.
Hvis det virker i Incognito tilstand (CTRL + SHIFT + N), så prøv at fjerne hvad der er af skumle ting under Tools > Extensions.
Måske kan måske også hjælpe at slette Cookies?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#3 Kruse 10 år siden

Kisbye (2) skrev:
Måske kan måske også hjælpe at slette Cookies?


Hvorfor var det at jeg ikke tænkte på det inden jeg oprettede tråden? Doh!

Det virkede, så tak for hjælpen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: