Samuel L. Jackson er sur. Han føler, at hans karakter, Nick Fury, er blevet kørt ud på et sidespor i Marvel-universet. Fury vil nemlig ikke optræde i hverken “Avengers: Infinity War”, “Avengers 4” eller “Black Panther”.

Se også: Marvel-instruktører lover store overraskelser: Meget på spil i “Avengers 4″

Det er Yahoo! Movies, der har talt med Jackson om Nick Furys lediggang:

”Jeg var ikke med i ‘superhelte-skænderi-filmen’ (altså ‘Captain America: Civil War’, red.). Jeg er heller ikke med i ‘Avengers 3 eller 4’. De optager dem nu, og de har ikke ringet til mig. De ville heller ikke lade mig deltage i ‘Black Panther’. Hvordan kan de lave en sort Marvel-film og ikke lade Nick Fury dukke op i den?!,” udtaler Jackson i vanlig skarp stil.

Han fortæller videre, at han endnu ikke har nogen aftale på plads for “Captain Marvel”.

“Avengers: Infinity War” får premiere d. 26. april i 2018. Tilsyneladende uden Samuel L. Jackson.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 Matjo7588 6 år siden

Generelt er Fury også træls i det univers.
Derefter er Mr Jackson en virkelig dårlig Fury.. det bare træls..
Er han ofte i film..

Men så en gang i mellem laver han noget sindsygt godt..
Men det meste er bare... Hold nu op..

Og især han hellighed når han åbner munden ude af karakter som sig selv..
En træls personlighed kunne man sige..
han har nogle gode meninger dog meget ekstreme, og som han overhovedet ikke støtter med den måde han får sagt ting på.
Gravatar

#2 Lawman 6 år siden

#1 Du formulerer dig lettere... trælst.
Gravatar

#3 Rodyfish 6 år siden

Jeg synes også at det er synd, at han ikke er mere med - fed karakter. Men nu har jeg heller ikke læst tegneserierne super meget.

#1 Haha, som #2 siger, har sjældent set en formulere sig så, ja, træls ;)
Gravatar

#4 Alex- 6 år siden

Jeg synes tværtimod at det er forfriskende at nogle karaktere godt kan blive lagt lidt på hylden, så de kan vende tilbage i fremtiden.
Netop Fury kan jo foretage sig mange hemmeligheder i baggrunden uden at vi behøver at være vidne til dem.
Der er flere karaktere som jeg ikke vill havde noget imod udeblev fra et par film. Så hellere at de kører mere på mindre ‘teamup-film’, såsom Homecoming og Ragnarok.

Skriv ny kommentar: