Ben Afflecks forhold til DC Films har ikke været uden gnidninger. Han er blevet droppet som både instruktør og manuskriptforfatter på “The Batman”. Hidtil har han dog fastholdt, at han agter at føre rollen videre. Det betvivler hans lillebror, skuespiller Casey Affleck, nu.

Se også: Ben Affleck benægter rygter: Jeg er stadig Batman

På sidste måneds Comic-Con slog Affleck fast, at han fortsætter som Batman, trods rygter om det modsatte. Det er dog ikke Casey Afflecks fornemmelse. Det skriver ComicBookMovie.com.

Skuespilleren blev spurgt til sin brors planer, da han gæstede radioprogrammet ‘Dale and Holley With Keefe’:

”Han kommer ikke til at lave den film, det tror jeg ikke,” lød meldingen fra lillebror Affleck.

Da radioværterne gjorde opmærksom på, at det var breakring news, han leverede, trak Affleck dog lidt i land:

”Er det breaking news? Det er bare noget, jeg finder på,” lød det.

Talte Casey Affleck over sig – eller var det en joke? Indtil videre er det i hvert fald sikkert, at Ben Affleck optræder som Batman i “Justice League”, der får premiere d. 16. november.



Vis kommentarer (19)
Gravatar

#1 Mejse 6 år siden

det er virkelig ærgerligt, at der er så mange problemer med alle deres film, især efter de så ud til at få vendt skuden med Wonder Woman :(
Gravatar

#2 Geekalot 6 år siden

Jaja tor ikke på deres rygter med hvad angår Batfleck...... Han modbeviser dem jo hvergang, alligevel er der nogen der syntes det sjovt at få rygterne op at køre igen.
Håber han fortsætter, han gør det skide godt som Batman :)
Gravatar

#3 Mejse 6 år siden

#2 tja de dårlige rygter har det med at være sande omkring DC film :P men er enig han gør det super også derfor det ville være ærgerligt
Gravatar

#4 patrickjane 6 år siden

Hvis det er en ny trilogi som Reeves påtænker at sætte i værk. Så synes jeg klart målet bør være en yngre skuespiller. Men som enkeltstående film kan jeg godt se Ben lave den.
Gravatar

#5 Mejse 6 år siden

#4 altså man kan sige de jo går efter den lidt gamle batman i deres univers, med en allerede etableret batman i affleck så ville da være synd at udskifte ham.....medmindre de fungere i fortiden eller noget
Gravatar

#6 patrickjane 6 år siden

Mejse (5) skrev:
#4 altså man kan sige de jo går efter den lidt gamle batman i deres univers, med en allerede etableret batman i affleck så ville da være synd at udskifte ham.....medmindre de fungere i fortiden eller noget


Der er på nuværende tidspunkt ikke givet noget info omkring hvilken tidsperiode den skal foregå.
Gravatar

#7 Mejse 6 år siden

#6 i know derfor jeg nævnte det som en mulighed :)
Gravatar

#8 Geekalot 6 år siden

Troede egentlig også det var det lidt ældre look de gik efter ved den her Batman :)
Gravatar

#9 Matjo7588 6 år siden

syntes det fedt med en ældre flagermusmand..
Og syntes Ben Affle er helt fantstisk, og 100% på det vi har set med træning..

De vil skyde sig selv i foden hvis de ikke gør alt for at beholde ham og redde deres ret så dårlige foregående film :)
Gravatar

#10 6pac 6 år siden

Det er lidt utroligt, at så mange nyhedssites kan skabe en nyhed ud af dette, når Casey jo klokkeklart siger:

“Is that breaking news? Because I was just kind of making that up, I don’t know.”

Rygter og overfortolkning er åbenbart blevet god latin, når det kommer til at skrive nyhed, frem for at basere nyheder på fakta. Desværre virker det, hvilket ovenstående indlæg viser.

Der har dog klart været en plan fra starten om at skifte Batfleck ud med tiden, da de valgte en Batman der havde passeret de 40 og det giver ham selvfølgelig en begrænset holdbarhedsperiode, hvis han skal kunne holde til stunts og skal kunne opretholde sin muskelmasse.

Der har været tale om en mulighed for måske at lave en Batman Beyond og hvis der er en plan om at lave en Bat-trilogi, giver det ret god mening - to Justice League-film og to Bat-film, som ender ud en situation, hvor Wayne ikke længere kan holde til at være Batman og overgiver kappen til Terry McGinnis. Så kan man holde fast på Affleck, men stadig have en ung Batman.

Skriv ny kommentar: