Matt Reeves satte i ugen spekulationer i gang om “The Batman”. Er den del af DCEU eller det nye DC-univers, som “The Joker” er en del af? Nu gør han det klart: “The Batman” er med i DCEU.

Se også: Matt Reeves: DC Films ønsker ikke “The Batman” som del af DCEU

“The Batman”-instruktøren har præciseret på Twitter, hvad han i virkeligheden mente:

”For at gøre det klart: Selvfølgelig bliver Batman en del af D.C. Universe… I mine tidligere kommentarer om DCEU talte jeg om, at ‘The Batman’ handlede specifikt om Batman – ikke om de andre i universet,” skriver Reeves.

Således bør det nu stå klart, at “The Batman” vil ligge i forlængelse af handlingen i “Justice League”, hvilket gør det sandsynligt, at Ben Affleck bliver i rollen som Batman.

Det er dog værd at bemærke, at Matt Reeves ikke nævner Ben Affleck med ét ord, selv om der igen har været spekulationer om Afflecks fremtid som Batman.

Han kunne nemt have bekræftet, at Affleck er Batman i “The Batman” – det valgte han ikke at gøre.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Geekalod 6 år siden

123
Gravatar

#2 Tsunamijhoe 6 år siden

DC skyder sig selv i foden med alt den snak om hvilke figurer der skal være og ikke være i hvilket univers.. Langt de fleste forbrugere er ravende ligeglade,så længe filmene er underholdende.
Der er ingen andre end fans der snart kan finde rundt i deres rigtig mange forskellige udmeldelser,og der er derfor marvel er så succesfuldt,fordi der har været en plan fra starten af,og styringen er jernhård.
Det ser ud til at DC og Warner vil forskellige ting,og de bliver ved med at annoncere og droppe udvikling af en masse forskellige spinoffs.
Gravatar

#3 doughnut 6 år siden

#2 -

Jeg tror du forveksler hvad DC/WB faktisk siger med løse rygter og overfortolkninger, som tvivlsomme nyhedssites som Filmz bygger nyheder ud af.

Denne nyhed er et glimrende eksempel, hvor man får en nyhed ud af noget, som manden IKKE har sagt. Han har heller ikke sagt at Spider-Man er med i filmen, så det må jo nødvendigvis betyde, at Spider-Man ER med i filmen og bliver spillet af Casey Affleck. Fordi det har han jo ikke kommenteret på.

(ja, jeg ved godt at DC og Marvel ikke er det samme)
Gravatar

#4 Tsunamijhoe 6 år siden

doughnut (3) skrev:
#2 -

Jeg tror du forveksler hvad DC/WB faktisk siger med løse rygter og overfortolkninger, som tvivlsomme nyhedssites som Filmz bygger nyheder ud af.

Denne nyhed er et glimrende eksempel, hvor man får en nyhed ud af noget, som manden IKKE har sagt. Han har heller ikke sagt at Spider-Man er med i filmen, så det må jo nødvendigvis betyde, at Spider-Man ER med i filmen og bliver spillet af Casey Affleck. Fordi det har han jo ikke kommenteret på.

(ja, jeg ved godt at DC og Marvel ikke er det samme)

Well,prøv du at tæl antallet af historier om dc på dette site i bare en måned,det er fuldstændig vanvittigt.. Og mange af dem er jo bekræftet på den ene eller anden måde.
Rygter har altid rod i en eller anden form for sandhed,og jeg tilægger dem ikke meget troværdighed som sådan,men det er antallet af historier generelt jeg kommenterer på..

Der er mange flere "rigtige" artikler at finde om problemet ved en simpel google søgning.
Gravatar

#5 Geekalod 6 år siden

123

Skriv ny kommentar: