Den er blandt årets mest hypede film. Traileren slog visnings-rekord – nu har den nye “It” så endelig premiere. Og i Stephen Kings hjemland elsker de den.

Se også: Stephen King: Fans vil synes godt om ny “It”

Aktuelt er det næsten ni ud af 10 amerikanske anmeldere, der er positivt stemt over for Andrés Muschiettis remake med 89 procent hos Rotten Tomatoes.

Dermed deler den lige nu andenpladsen som årets næstmest skræmmende gyser sammen med “It Comes at Night”.

Med ufattelige 99 procent på Rotten Tomatoes er der dog et stykke op til titlen som årets bedst anmeldte gyser, som indehaves af “Get Out” med kun to negative anmeldelser ud af 283.

It” har premiere i dag.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (1)
Gravatar

#1 Johnny42 6 år siden

Jeg kunne godt lide Get Out, men en gyser kan man ikke kalde den.

Det er IT derimod, og uden konkorrence overhovedet kan man roligt kalde den ikke bare den bedste gyser i 2017, men den bedste gyser i dette årtusinde. Baren er sat rimelig højt for hvad fremtidige gysere skal gå efte, hvis de skal komme bare i nærheden af at slå IT inden for de næste 10 år.

En gyser skal altså have mere end bare billige jumpscares, og special effekts der eskalerer i tredje akt(jeg kigger på jer The Conjuring franchise, tvivler på at jeg orker næste film i den serie). Der skal også være interessante karakterer, godt skuespil og en medrivende historie, hvilket IT har i overflod på alle parametre.

Skriv ny kommentar: