Nu er det endelig officielt: Patty Jenkins vender tilbage som instruktør af “Wonder Woman 2”. Alle tegn har længe peget i retning af en forlængelse af samarbejdet. Og nu er det altså lykkedes for Jenkins at forhandle en aftale på plads, der belønner hendes enorme succes med “Wonder Woman”.

Se også: ”Wonder Woman 2″ sender Diana Prince i kold krig imod Sovjet

Det er ComicBookMovie.com, der skriver, at Jenkins har indgået en aftale, der vil indbringe hende hele ni millioner dollars som instruktør på “Wonder Woman 2”. Til sammenligning blev hun aflønnet med én million dollars for den første film i franchisen. Dermed befinder hun sig nu på samme lønniveau, som “Man of Steel”-instruktør Zack Snyder normalt bevæger sig på.

Patty Jenkins har da også haft utroligt gode kort på hånden til lønforhandlingerne. “Wonder Woman” indtjente nemlig hele 816 millioner dollars på verdensplan. Filmen sikrede desuden Jenkins titlen som den kvindelige instruktør med filmhistoriens største åbningsweekend.

“Wonder Woman 2” får premiere d. 12. december i 2019.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Geekalot 6 år siden

Ganske fortjent til hende :)
Gravatar

#2 Matjo7588 6 år siden

Så filmen får nylig..
Og efter alle har skrevet og snakket om hvor stor og flot filmen var. folk og fæ..

Så blev jeg virkelig skuffet for et stykke usammenhængende ringe lavet film.
En superhelte film på plan med alle de andre middelmådige som alle midter x-man og spider man film der har været.
Jeg så intet storslået.

Logan var storslået og ikke på grund a R rating.
1 Batman film var storslået og ikke den med jokeren. der var den kun jokeren der var storslået.

Også der gode film der var bedre så som hancock og andre..

Wonder Woman. ligesom alle de andre superheltefilm dog uden at være ringe som f.eks den Iron man med en masse iron man og et skib som er så ringe jeg ikke vil nævne dens navn..
Gravatar

#3 BlackJesus 6 år siden

Forstår virkelig ikke folks begejstring for Logan. Udover R-rating kan jeg ikke se det specielle ved den film. Den er fin og god, men ellers rimelig kliché.

Gravatar

#4 [ikke godkendt bruger] 6 år siden

[Denne bruger afventer at blive godkendt til at deltage i diskussionen.]
"I love the smell of napalm in the morning..."
Gravatar

#5 BlackJesus 6 år siden

Jeg skriver på intet tidspunkt om Wonder Woman, men om Logan, som er en fin film, men historien er jo mega kliche og uoriginal.

Skriv ny kommentar: