Det er snart 15 år siden, at vi sidst så kvindernes svar på Indiana Jones på film. Nu er Lara Croft tilbage i skikkelse af Oscar-vinderen Alicia Vikander, der afløser Angelina Jolie i den første trailer til “Tomb Raider”.

Se også: Anmeldelsen af “Ex Machina”

Op til trailer-lanceringen har der ellers mest været talt om det mærkelige photoshop af Vikanders nakke på plakaten. Den er lang!

I traileren ser vi Lara Croft løfte arven fra sin far som eventyrer. Han er forsvundet, angiveligt død, men hun forsøger at finde ham på en ø, hvor han sidst blev set i live.

Det er norske Roar Uthaug (“Bølgen”), der instruerer svenske Vikander, som vandt en Oscar for “Den danske pige”.

“Tomb Raider” får premiere d. 16. marts.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 Matjo7588 6 år siden

Video blokeret af Warner Bros.
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 6 år siden

#1 Fixed :)
Gravatar

#3 KEiZ 6 år siden

Tro... det skal nok gå
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#4 Woody 6 år siden

Har godt nok ventet længe på en ny Tomb Raider film, men jeg er mest spændt på at se om
Alicia Vikander ville leve op til rollen som Lara Croft.

Gravatar

#5 Gorman 6 år siden

Jamen så har jeg set den film - igen en stort set kronologisk trailer. Og ser i øvrigt desværre ret ligegyldig ud - metervare.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#6 Mejse 6 år siden

plus at superman jo som ofte undgår det, men altså har dræbt før
Gravatar

#7 benom 6 år siden

tjaa ... den skal da ses men det bliver nok i "hjemmebiografen"
Gravatar

#8 Drislord 6 år siden

Var jeg den eneste der bare ventede på at der var en der begyndte at synge "Whoa, Black Betty Bam-ba-Lam" i soundtracket til traileren? :D
Gravatar

#9 123456789 6 år siden

Jeg troede filmen var helt original men det er jo bare 2013 spillet i film format

Skriv ny kommentar: