Jaume Collet-Serra, Christopher Nolan, Daniel Espinosa, David F. Sandberg og Jordan Peele har alle været i spil som instruktør til Warner Bros.’ længeventede filmatisering af “Akira”. Nu melder en ny favorit sig.

Se også: Anmeldelsen af “Hunt for the Wilderpeople”

Det er Deadline, der afslører, at Warner forhandler med “Thor: Ragnarok”-instruktør Taika Waititi om jobbet med at forvandle Katsuhiro Otomos manga-serie fra 1980’erne til en spillefilm.

Ambitionen er at forvandle Otomos seks tegneserier til i alt to film omhandlende lederen af en motorcykel-bande, som frelser sin ven fra et medicinsk eksperiment.

Taika Waititi brød igennem med den komiske “Hunt for the Wilderpeople”, inden han blev headhuntet til Marvel Studios for at lave den tredje “Thor”-film, som får premiere senere på året.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 kblood 6 år siden

Den glæder jeg mig lidt til. Håber den bliver god, men jeg skal helt klart se den uanset.
Gravatar

#2 Mejse 6 år siden

#1 enig :) håber bare de holder sig mere til original matrialet end tidligere manga/anime adaptations, men det er jo ikke kun et amerikansk problem, eller kun manga/anime relateret det er en generel bøn :P
Gravatar

#3 Elisha 6 år siden

Akira har da snart været stuck in development hell i over 10 år. Tvivler lidt på at der kommer en film. Nogen ting ender bare med at blive permanente beboere i development hell.
Synes heller ikke at Akira vil egne sig til at blive filmatiseret the hollywood way.

Skriv ny kommentar: