Det er først for nylig blevet officielt, at “Deadpool”-instruktør Tim Miller skal lave “Terminator 6″ sammen med original-skuespillerne Arnold Schwarzenegger og Linda Hamilton. Alligevel får den allerede premiere om mindre end to år.

Se også: ”Terminator 2” will be back: CinemaxX giver repremiere i 3D

Det er Collider, der skriver, at “Terminator 6” får premiere d. 26. juli i 2019, hvilket placerer den i den attraktive sommersæson for store, kulørte blockbusters.

To år er normalt ikke lang tid i filmverdenen, hvor der planlægges mange år frem, men faktisk så har producer James Cameron og Tim Miller arbejdet på projektet i smug siden begyndelsen af 2017.

Det er David S. Goyer (“Man of Steel”) og Josh Friedman (“Avatar 2”), der skriver på manuskriptet til det kommende reboot, som vil se bort fra de seneste tre “Terminator”-film og altså fungere som en direkte sequel til “Terminator 2”.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Gorman 6 år siden

Lyder rigtig cool, det MÅ blive godt...
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#2 Geekalot 6 år siden

Håber. Men har ikke den helt store tiltro til Cameron mere. Var engang manden lavede sindsygt gode film.
Gravatar

#3 henrique406 6 år siden

#2

Hvad har han lavet i nyere tid som var dårligt? Og du nævner ikke Avatar :)
Gravatar

#4 Geekalot 6 år siden

#3 Jamen så nævner jeg ikke den så :) Men syntes ikke han har lavet noget over vildt siden T2 eller Titanic (som i sig selv ikke er så vild enda)
Manden går for meget op i at køre videre på hans succeser, en at gøre som han gjorde før, lave noget nyt. Han havde succe med Avatar, det kan jeg ikke tage fra ham :) men det ligesom om han ved det og vil vride en hver krone ud af os for at malke det. Det finder jeg en skam, for manden er stjerne dygtig til at lave nye ting. Men det nok noget der rammer alderdommen, for Ridley gør da det samme :/
Gravatar

#5 Mejse 6 år siden

nu har han jo ikke lavet mange "rigtige" film, siden titanic, ud over avatar....det har vist mest været dokumentarer

Skriv ny kommentar: