Om små to måneder sker det. Så er det tid til “Episode VIII” af “Star Wars”-sagaen om familien Skywalker. Den kun anden trailer til “The Last Jedi” er lige landet!

Se også: Danmark får ny “Star Wars” før tid – “The Last Jedi”-salget åbner i morgen

Instruktør Rian Johnson havde på forhånd givet udtryk for, at han forstår de fans, som undgår den nye trailer. Men samtidig er den virkelig god, som han skriver på Twitter.

Og man forstår begge synspunkter! For hvor den første satte stemningen, så er der flere spor om plottet i denne anden trailer, hvor det ligner, at Luke begynder træningen af Rey.

Samtidig giver den en mulig idé om den endelige skæbne for Princess Leia samt et uventet twist i forholdet imellem Rey og Kylo Ren – med mindre traileren bare driller os med måden, den er klippet sammen på.

“Star Wars: The Last Jedi” får dansk premiere d. 13. december.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (8)
Gravatar

#1 Mads47 6 år siden

Fantastisk trailer! har været nød til at se den et par gange i streg og hvergang er der noget nyt.
Gravatar

#2 KEiZ 6 år siden

Ja ser fint ud, det er rødt tema eller hvordan?
Syntes det virker som om den afsløre for meget eller lægger for meget op til noget vi tror vi ved?
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#3 Mads47 6 år siden

Jeg tror mange af de ting vi ser i traileren er iscenesat til at vildlede, eller det håber jeg. Følger stadig den er kryptisk med nogle af dens signaler. Jeg glæder mig ihvertfald meget!
Gravatar

#4 Retlaw 6 år siden

Jeg fik lige det vildeste gåsehud, wow for en trailer :)
Gravatar

#5 flumz 6 år siden

er jeg den eneste der tænkte. hold da op det ligner empire strikes back med de at-at ligende walkers og rebels kommer med airspeeder ligende fly :D
Gravatar

#6 Dj Kold 6 år siden

#5 Jo det minder om Hoth scenariet i ESB, men jeg tror langtfra, at den her lægger sig op ad ESB som TFA gjorde med ANH.
Gravatar

#7 Dj Kold 6 år siden

#3 Jeg er helt på samme side som dig. Traileren MÅ være klippet bevidst sådan, for at vildlede.
Gravatar

#8 Johnny42 6 år siden

#6 Bortset fra at TFA på ingen måder er ligesom A New Hope. TFA formåede både at introducere et fantastisk nyt cast(måske lige bortset fra Captain Phasma, håber hun opper sig i TLJ), samt bringe det gamle cast tilbage på en effektiv måde. Kan ikke vente med at følge, Finn, Rey og Kylo Rens rejse i den næste film.

Før denne sidst trailer var det faktisk Luke jeg var mest interesseret i hvad han havde at sige, efter så mange år i isolation, men nu er det faktisk mere Rey og Kylo Rens rejse jeg er spændt på. Håber dog at de har drejet/klippet traileren så det er en vildledning og det den lægger op til ikke er hvad der udspiller sig, for det er nærmest et I Am Your Father twist, som ikke skal spoiles i en trailer.

Skriv ny kommentar: