Med embargoer og opfordringer har Denis Villeneuve gjort alt, hvad han kan for at forhindre, at anmelderne skulle spoile “Blade Runner 2049”. Der er nemlig en trist spoiler-kultur på nettet.

Se også: Spoiler-hysteri: “Blade Runner 2049” vil give anmelderne mundkurv på

Det er særligt verdens bloggere, der ødelægger filmoplevelsen for andre, mener instruktøren:

”Blandt bloggere er der en sult efter at være den første til at spoile alt, og det er lidt trist, fordi det formindsker fornøjelsen for publikum,” siger Villeneuve til Toronto Sun.

I tilfældet “Blade Runner 2049” har Warner Bros. dog selv leveret de to største spoilers i henholdsvis den seneste trailer samt på plakaten, hvor Rick Deckards optræden nu næppe kan være en overraskelse for nogen. Så lidt viden som muligt, ville ellers være det optimale:

”Jeg selv som filmelsker, så elsker jeg at opleve en film nærmest som en jomfru, hvor jeg ved så lidt som muligt.”

“Blade Runner 2049” er biograf-aktuel netop nu.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 [email protected] 6 år siden

Den var piv ringe,- aldrig har det været så kedeligt at se en film i biograffen, - det værste var filmens score, der næsten bare er larm....Bundskraber. Se den når hellere når den kommer på Netflix
Gravatar

#2 Tegningen 6 år siden

#1 var du en af dem som ikke anede hvad du gik ind til? Hvis man forventer en action sci-fi, ja så er det nok ikke den rigtige film. Men hvis man har set 1'eren, så burde man også vide at det er ikke hvad man går ind til.
Gravatar

#3 Kaversmed 6 år siden

#1 Du er helt forkert på den. En af årets absolut fedeste film.
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#4 [email protected] 6 år siden

Den kan ikke sammenlignes med den originale fra 82, den her ender hurtigt på tilbud i netto mellem leverpostej og oksehakket. årets flop. anmelderne jubler som altid når det er noget lort, en totalt røvsyg...

Skriv ny kommentar: