Ikke alle fans er overbeviste. Døde Han Solo virkelig i “The Force Awakens”? Eller vender han tilbage og redder dagen i “The Last Jedi”? Nej, siger Harrison Ford.

Se også: Darth Vader set på optagelserne til “Star Wars: Han Solo”

Harrison Ford slår det nu fast én gang for alle, han vender ikke tilbage til “Star Wars”-universet:

”Han er død. Jeg har ønsket at dø for den sag i et par år. Jeg tænkte, Han Solo har ingen mor, ingen far, han tror ikke på Kraften. Hvad kan vi gøre? Hvad er hans ultimative offer? At ofre sig selv for andre,” siger Ford som gæst på Talkshowet Live with Kelly and Ryan.

Harrison Ford har i de seneste år haft fokus på at genbesøge sine største roller. Først som Han Solo, aktuelt som Rick Deckard i “Blade Runner 2049” og snart i “Indiana Jones 5”.

Nu lukker han altså definitivt rollen som Han Solo.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (2)
Gravatar

#1 Rosenlund 6 år siden

Fornuftigt.
Gravatar

#2 nwinther 6 år siden

Hvorfor ikke slå alt det her ihjel en gang for alle?

Han skulle bare sige: "Han Solo er levende og har det fremragende. Han Solo får en bærende rolle i den næste film, og jeg har indspillet masser af scener til filmen."

Så vil folk holde op med at spørge, og når de - hvis de overhovedet troede på det - blive enormt overraskede over, at han IKKE er med i filmen, fordi karakteren er død. Og dem som ikke troede på det vil holde op med at spørge.

Samme med Kit Harington, som skulle have sagt "Ja, Snow er levende. De sidste tre afsnit af GoT var en drømmesekvens, i virkeligheden er han undercover i Kings Landing, men det får I at se. Han bliver ikke genoplivet af nogen, for han er slet ikke død."
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman

Skriv ny kommentar: