Normalt kan du altid finde friske anmeldelser af alle ugens premierefilm, når du vågner torsdag, den danske premieredag. På torsdag morgen kan du dog ikke læse en vurdering af “Geostorm” – Warner Bros. tør ikke vise den frem.

Se også: Første trailer: Gerard Butler redder verden fra al slags uvejr i “Geostorm”

Det plejer ellers at være sådan, at de danske anmeldere inviteres til at se ugens premierefilm lidt før premieredagen, så læserne kan få friske anmeldelser direkte på premieredagen. Sådan bliver det ikke med “Geostorm”.

Det er det amerikanske hovedkontor hos Warner Bros., der har besluttet, at anmelderne ikke skal se katastrofefilmen “Geostorm”. Måske fordi den er en katastrofe?

Det mener de første anmeldelser fra Asien, hvor “Geostorm” fik premiere d. 12. oktober:

”Endnu en ‘Gerard Butler action-film’, B-film uden dybden fra ægte Hollywood-blockbusters,” skriver Ben Sin fra South China Morning Post.

Den vurdering deler John Lui, anmelder fra Singapore:

”Dette er en film, hvor special effects fylder så meget, at skuespil, dialog og garderobe er ligegyldigt.”

Der har da også været flere problemer på produktionen af “Geostorm”, der skulle have haft premiere i 2016. Flere hovedkarakterer er blevet skiftet ud, imens et million-budget er gået til en række ekstra optagelser.

“Geostorm” får dansk premiere d. 19. oktober.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Gorman 6 år siden

Traileren afslører også at det er det rene shit
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#2 Justin 6 år siden

Det forstår man godt efter at have set forfilmen
Gravatar

#3 Juiceren 6 år siden

Enig, det ligner en film hvor 95% af budgettet er gået til visuals...
Gravatar

#4 steadi07 6 år siden

Hvis den er i stil med Day After Tomorrow, så kunne jeg godt overveje en tur i bio. Jeg ved det er en stinker, men alligevel er det tilpas underholdende.
Gravatar

#5 Johnny42 6 år siden

Så WB fraråder altså at se filmen?

Det var heller ikke en film jeg havde lyst til at se. Der findes dårlige film, og så findes der dårlige film, der er så dårlige og langt ude, så de faktisk bliver underholdende. Jeg tror denne film tilhører første kategori, hvor det bliver en kamp at blive i salen under hele filmen, virker bare til at være en film med dårlige effekter, dårligt skuespil og intetsigende karakterer.
Gravatar

#6 Justin 6 år siden

#4
jeg tror bare af den her film er dårlig
ikke dårlig på den gode måde, hvor den er så dårlig af den kammer over og bliver god
bare dårlig

Skriv ny kommentar: