I 2013 mistede Warner Bros. produktions-makkeren Legendary Entertainment. Det gjorde Brett Ratners RatPac-Dune Entertainment til en Warners vigtigste økonomiske partnere, der sikrede film som “Gravity” og “LEGO Filmen”. Nu får de sparket.

Se også: Efter sex-anklager imod Brett Ratner: Playboy dropper film om Hugh Hefner

Det er LA Times, der erfarer, at Warner Bros. ikke ønsker at forlænge samarbejdet med Ratners RatPac til efter aftalens udløb i 2018 – og måske bliver den allerede suspenderet nu.

Udviklingen sker i kølvandet på anklager imod Brett Ratner om sex-overgreb, hvilket allerede har lagt en planlagt Hugh Hefner-film ned.

Og det er ikke småpenge, vi taler om. Producent-aftalen imellem Warner og RatPac har en anslået værdi af 450 millioner dollars.

Måske derfor har Brett Ratner omgående trukket sig personligt fra samarbejdet med Warner Bros., indtil sagen er blevet afklaret.

Ratner erklærer sig uskyldig i anklagerne fra seks kvinder – heriblandt “X-Men: Apocalypse”-skuespilleren Olivia Munn.

RatPac-Dune Entertainment har bidraget til Warner-film som “Mad Max: Fury Road”, “Creed”, “Batman v Superman: Dawn of Justice” og “Fantastic Beasts and Where to Find Them”.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Tsunamijhoe 6 år siden

Det er ved at være absurd teater med alle de ikke beviste anklager.. Amerikanerne og svenskerne er så bonerte at det er et under de overhovedet kan få børn.
Mænd skal godt nok til at passe på med at kontakte kvinder,og det bliver vel snart sådan at de 2 køn udelukkende mødes via dating apps,så begge parter ved hvad de går ind til..
Imponerende som menneskeheden ser ud til at blive dummere og dummere.
Gravatar

#2 BlackJesus 6 år siden

Ville en Olivia Munn, som er ved at blive rimelig kendt, gå ud og fyre en løgn af for sin egen vindings skyld?
Gravatar

#3 Tsunamijhoe 6 år siden

BlackJesus (2) skrev:
Ville en Olivia Munn, som er ved at blive rimelig kendt, gå ud og fyre en løgn af for sin egen vindings skyld?

Hvorfor ikke? Det er dog ikke det der er problemet,men at WB vælger at droppe et produktionsselskab fordi stifteren MÅSKE har gjort noget. Det er latterligt.
Og hvis alle de her "krænkede" personager havde fremsat eller meldt individerne da det SKETE,og ikke mange år efter,ville jeg tro mere på det..
Der er INGEN beviser på noget er foregået,men det er man ligeglad med,for berømthederne er jo guder i dag..
Husk nu, there is no such thing as bad press.. Og at Olivia Munn vælger at stå frem nu,kan kun gavne hendes karriere,fordi hun nu fremstår som en "metoo" med på bølgen stærk kvinde..

Lad os antage at hun havde anmeldt det da det skete,så ville hun måske have stoppet en liderbasse INDEN det gik ud over flere,men nej,nu er der en chance for at blive mere kendt,så man hopper lige med på vognen,og det betyder ikke noget at man måske kunne have forskånet andre for samme tur,eller værre.. Det lugter langt væk af publicity,intet andet..

Husk på at ALLE skuespillere er opmærksomhedssøgende kæmpe egoer,der lyver for at tjene til dagen og vejen. Så at sætte sig ind i et "offers" mindset er jo ikke noget problem for en skuespiller..
Gravatar

#4 Mejse 6 år siden

#3 tænker det nok er lidt mere indviklet end det ;)
Gravatar

#5 Snipp 6 år siden

Tænker bare kvinderne skal være glade for de er blevet til noget.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#6 Alex- 6 år siden

Det kan godt være at nogle eller alle af kvinderne taler sandt, men der er fuldstændig sindsygt hvordan konsekvenser af sådan et omfang kan finde sted, udelukkende baseret på ‘rygter’, indtil det modsatte er bevist.
Kvinder har en ubeskrivelig hjernedød magt over mænd. Enhver kvinde kunne komme og påstå at jeg havde forgrebet mig på hende, og det ville ødelægge mit privat liv lige så vel som mit professionelle liv, og hvis jeg så endelig kunne finde beviser imod det, er der selvfølgelig ingen der vil lytte, for det er jo ikke noget der sælger, det bliver derfor ikke delt offentligt og dermed vil min potentielle skæbner være et fedt, skaden er sket. Jeg gad godt vide hvor mange gange det går sådan.. Syg verden vi lever i.
Får mig helt til at tænke på ‘Jagten’.

Skriv ny kommentar: