Barry Allen også kendt som The Flash kan snart opleves som en del af “Justice League”. Fremtiden byder dog også på en solofilm til Ezra Miller i rollen som den lynhurtige superhelt. Og der håber han på en ny i rollen som Batman.

Se også: ”Watchmen”-skuespiller kan blive ny Batman i “Flashpoint”

Der er en god årsag til, at Ezra Miller ønsker en anden end Ben Affleck som Batman i solofilmen “Flashpoint”.

For handlingen i “Flashpoint” tager udgangspunkt i en alternativ fremtid, hvor det ikke er Bruce Wayne, der er Batman, men derimod Bruces far, Thomas.

Netop Thomas Wayne blev spillet af “Watchmen”-skuespilleren Jeffrey Dean Morgan i “Batman v Superman”. Og han vil være optimal i rollen sammen med det øvrige cast:

”Han ville passe lige ind i det, der er ved at blive et meget, meget seriøst ensemble af skuespillere. Jeg er begejstret over Kiersey Clemons. Jeg er så begejstret over Billy Crudup. Jeg kunne ikke være mere oppe at køre over de navne, der hidtil er involveret,” siger Miller til ComicBook.

Kiersey Clemons, der også medvirker i “Justice League”, spiller rollen som Iris West, der i tegneserierne har været gift med Barry Allen.

Billy Crudup spiller Barrys far, Henry Allen, imens også Wonder Woman og Cyborg forventes at kigge forbi i “Flashpoint”.

“Flashpoint” får forventet premiere i 2020.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (0)

Skriv ny kommentar: