Det står efterhånden klart for de fleste DCEU-fans, at det ikke er Zack Snyders “Justice League”, som aktuelt spiller i biografen. Nu kræver alverdens DCEU-fans at få frigivet Zack Snyders “Justice League”.

Se også: Zack Snyder har ikke set Joss Whedons udgave af “Justice League”

Som bekendt er det “The Avengers”-instruktør Joss Whedon, der efter en tragedie i Snyders familie overtog ansvaret for “Justice League”.

Op mod en tredjedel af Snyders arbejde er derefter blevet ændret. Whedon har omskrevet manuskriptet, skiftet komponist og forkortet den endelig biograf-udgave til to timer.

Derfor har over 50.000 fans nu underskrevet et ønske om at få frigivet Zack Snyders vision for “Justice League”. Du kan finde underskrifts-indsamlingen her.

Indirekte har Snyder støttet de mange DCEU-fans, da han endnu har nægtet at se Joss Whedons udgave af “Justice League”.

Parallelt med det er flere af Snyders fraklippede scener blevet lækket online, hvilket har sat Warner Bros. på overarbejde med at få fjernet det lækkede materiale igen.

Heriblandt ekstra baggrundshistorie til de nye DC-helte; Aquaman, Cyborg og The Flash.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 kblood 6 år siden

Hmmm, måske er problemet en blanding af fornærmede Zack Snyder fans og personer der forventer at han allerede har ødelagt Justice League?

Kan så også være at det er ligesom med mig at det virker til at man helst skal vente på extended edition til disse film for ellers mangler der bare for meget og man derfor nok spilder sin tid med at se andet...

De har vidst godt nok skudt sig selv i foden på mange måder DC.
Gravatar

#2 Snipp 6 år siden

Jeg synes BvS var langtrukken - så er nu tilfreds med den bliver forkortet ned. Men om Joss Whedons syn er bedre end Snyder er jeg i tvivl. Kan godt lide Snyders mørke stil imens joss whedons humor er bedre. Så nu må vi se. Tror dog ikke jeg skal ind at se den. Den må blive downloadet.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#3 Johnny42 6 år siden

Jeg ville elske at se Zack Snyders version, selv om chancerne for dette nok er forsvindende små. Man kan så heller aldrig vide om det så er Snyders definitive version eller det er en version hvor WB allerede har været indde at pille ved den og diktere nogle ting i den.

Jeg ved ikke lige hvem den version vi fik skulle henvende sig til. Den der kan lide Man of Steel og Batman v Superman(som jeg tilhører), vil hade filmen, dem der er mere til Marvels MCU, kan måske lide nogle dele af filmen, men jeg har svært ved at se at der er nogen som vil elske den. At man starter i en retning, og så få måneder før premieren pludselig vælger at gå i den fuldstændige modsatte retning, er fuldstændig håbløst. Enten skulle man have holdt fast i Snyders version, eller også skulle man have taget tabet, ikke have udgivet Justice league, og så have startet forfra med den tone man ønskede.

Som situationen er nu, kommer jeg i hvert fald ikke til at se den næste justice league film i biografen og jeg tvivler også på at jeg vil se de næste stand-alone film.
Gravatar

#4 Geekalot 6 år siden

Ja ville egentlig også godt se begge versioner :)
Gravatar

#5 Matjo7588 6 år siden

Dumt at WB bliver nødt til at kæmpe for at beskytte ringere materiale end det folk kæmper mod dem for at få.

Skriv ny kommentar: