I den kommende film baseret på 80’er kult-serien af samme navn, vil der ikke blive gensyn med Don Johnson og Philip Michael Thomas.
Det udtaler Michael Mann, der er manden bag projektet.

Handlingen vil udspille sig i de caribiske øhav, og være en topmoderne film, med tidssvarende opbygning.

Dette levner ikke plads til de tidligere hovedpersoner, end ikke i en cameo.



Vis kommentarer (17)
Gravatar

#1 filmz-ntk 21 år siden

Der IKKE nogen Miami vice D.johnson & P.michael thomas, det må man ikke STOP NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gravatar

#2 filmz-Zero 21 år siden

Nej nu må de FANMA holde op... det ville jo svare til at lave Indiana Jones uden.. ja.. Indiana Jones...
______________________________________________
Logic is the beginning of wisdom; not the end.
Gravatar

#3 filmz-DJfan 20 år siden

jeg sys sgu også det er lige lovlig latterligt hvis de vil lave en Miami Vice uden Don Johnson og Michael Phillip Thomas! SKal der være en Miami Vice skal de rigtige skuespillere være der! selvfølgelig er de ikk så unge og tiltrækkende som de var i 80'erne, men jeg tror det ville være et flop, hvis man propper nogle ny skuespillere ind...
Maria
Gravatar

#4 Spanner 20 år siden

omg! stop hende før alle DJ nyhederne kommer op igen
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5 MikkelHJ 20 år siden

Det er vist en arkæolog, vi har fat i.
Hm... Når jeg ser signaturen kan jeg ikke lade være med at tænke på nonnernes sang i første halvdel af The Sound Of Music.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#6 El vez 20 år siden

Don Johnson fan og klaphat, hvem havde dog troet det...
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#7 filmz-DJfan 20 år siden

ej come on guys...hva er det lige jeg gør galt her siden I alle hader mig??? og vil gerne hvis I kan sige det på en pæn måde...
Maria
Gravatar

#8 chandler75 20 år siden

De er bare nogle sure gamle koner der hader når gamle tråde bliver hevet frem ;)

Du har selvfølgelig ret til at ytre din mening ligesom alle andre :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#9 Spanner 20 år siden

Hvis du kunne lade være med at skrive indlæg i 20 ældgamle tråde ville det bestemt være dejligt.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#10 filmz-Funkymonkey 20 år siden

#7
Jeg vil prøve at putte det så diplomatisk som jeg kan
Det sidste indlæg inden du skrev var fra 21/07-2002, så det er omkring halvandet år siden nogen havde noget relevant at sige og derfor er der ikke længere nogen der vil eller har brug for at diskutere nyheden. Derfor er der heller ingen der har interesse i at læse hvad du elsker/hader ved denne nyhed. Ved at du skriver kommer på den op på nyeste listen og så skal folk klikke ind i den for at fjerne den, så de dermed kan se en relevant nyeste-liste.
Altså du spammer og gør livet besværligt for stort set alle andre brugere.
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC

Skriv ny kommentar: