Farmand har angiveligt ikke set den. Men det har Jett Elin – Zack Snyders søn. Og han synes okay om biograf-udgaven af “Justice League”. Men den er for kort og for sjov.

Se også: Zack Snyder har ikke set Joss Whedons udgave af “Justice League”

Det kommer måske ikke som nogen overraskelse, at Snyders søn synes, at “Justice League” er blevet for sjov og for kort. Det var netop de to ting, som Joss Whedon blev sat til at justere i forhold til Zack Snyders eget cut.

Alligevel er det interessant endelig at få en udtalelse om Whedons biograf-udgave fra Snyder-lejren:

”Jeg synes godt om filmen, selv om den tydeligvis ikke er blevet til det, den kunne være blevet til, hvis ikke Warner Bros. havde blandet sig med forceret humor. Spilletiden er mit største problem med filmen, hvor hændelser, der skulle have taget lang tid, er overstået hurtigere end Flash,” skriver Jett Elin ifølge Heroic Hollywood.

Ledelsen i Warner Bros. besluttede, at Joss Whedon skulle forkorte “Justice League” til maksimalt to timer. Man frygtede, den ville blive for lang. Den mening deler Snyder-familien altså ikke.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Johnny42 6 år siden

Ja man må godt nok tage sig til hovedet. Selve samlingen ef holdet er et rod, 2 af heltene er imod at slutte sig til JL, lige indtil under 2 timer-betiongelsen fra WB rammer, og så er de med på holdet, fordi øhh, det skal ikke forklares. Supermans tilbagekomst blev vendt og løst på 10 minutter, fordi: Han skal være med i den sidste kamp mod Steppenwolf.

Måske skal man bare stoppe med at se filmene og i stedet læse tegneserierne.
Gravatar

#2 kblood 6 år siden

#1 Ja... WB skyder sig selv så meget i foden. Hvad hjælper det at få gode instruktører hvis man vælger at begrænse dem så voldsomt som de har gjort. Vil godt nok mene at både Snyder og Whedon kunne have gjort det langt bedre hvis de ikke valgte at spænde ben sådan.

Det er som om at de har en hard on for at få extended cuts der mindst skal give 30 min ekstra.
Gravatar

#3 Mejse 6 år siden

#1+2 enig i de dummer sig, men må altså lige pointere at der er meget tydelige og fornuftige forklaringer, på hvorfor de 2 joiner op med holdet....at det kunne være udført bedre med 45 min ekstra er der ingen tvivl om, men igen virker det som om du bare vil hade det fordi du har set dig sur på filmen.
Gravatar

#4 kblood 6 år siden

Jeg har ikke set Justice League endnu, så jeg kan ikke sige om det er godt gjort eller ej, sådan efter min personlige mening. Jeg synes bare min erfaring er at det er bedst at vente på extended cut for at få den bedste oplevelse... hvilket virker ret dumt. Det er som om de ikke vil have man ser deres film i biografen.
Gravatar

#5 Mejse 6 år siden

#4 no doubt at de er ualmindeligt dumme på den måde, som sagt de jokker grumt i spinaten, altså hele deres fremgangsmåde til deres DC film er langt ude, og virker enormt virkeligheds fjern....ændre bare ikke på at de ikke ud af det blå joiner holdet, der er ret tydeligt forklaret grunde :)

Skriv ny kommentar: