Det skabte stort postyr, da den mandlige kostume-designer på “Justice League” valgte at gøre rustningerne til de kvindelige Amazon-krigere mere sexede og nøgne i forhold til rustningerne i “Wonder Woman”. Nu forsvarer han sit design.

Se også: ”Wonder Woman”-blogger kritiserer mere Amazon-hud i “Justice League”

Michael Wilkinson kan nemlig ikke se problemet i, at han ændrede den kvindelige kostumedesigner Lindy Hemmings “Wonder Woman”-design fra metal-rustninger til læder-bikinier. De var nemlig til brug i flashback-scener fra en tidligere æra tusinder år tilbage:

”Zack [Snyder] ønskede en mere primal fornemmelse. Så vi drog tilbage til en tid, hvor udrustninger var mere primitive, hvor metal ikke var så udviklet, og amazonerne var mere tribale,” siger Wilkinson til Fashionista.

Således virker det til, at der har været en fortællemæssig baggrund for at ændre kostumerne fra “Wonder Woman” til “Justice League”.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (11)
Gravatar

#1 MartinEH 6 år siden

Jeps jeps... helt sikkert... Det er med garanti også et systemkrav på hans computer, at han skal nulstille søgehistorikken hele tiden... Bare så irriterende, at folk ikke kan se det!!
Gravatar

#2 Ryder666 6 år siden

Fuldstændig tåbeligt. Så slemt at det sgu da heller ikke.

Tag jer dog sammen.
Gravatar

#3 gladiator 6 år siden

Igen, Snyder sejler..... Hvorfor ændre noget, som andre har lavet i Wonder Woman? Warner gør klogt i at skære ham fra nu, og sige tak for alt...

At det er en bagatel, og det er en overreaktion - ja. Men fandme også dumt at lave om på designet.
Gravatar

#4 Mejse 6 år siden

forstår ikke helt hvorfor det er et issue....som sagt der er tusindvis af år imellem læder dragterne og rustninger, og det der foregår i nutiden er ikke læderdragter.....har virkelig svært ved at se hvorfor det er dumt eller noget man overhovedet burde gøre til en ting
Gravatar

#5 LarsMan89 6 år siden

Less is more, I always day. Bifald til Snyder.
Gravatar

#6 MartinEH 6 år siden

#4 Jeg tror ikke at det er princippet om at læder blev brugt i starten, det er mere mængden er læder, der ikke hænger sammen. Da det er en kriger-klan, så er det usandsynligt, at de ville iklæde sig læderbikiner, når de skulle i krig. Hvis de derimod havde lavet rustninger i læder, så havde det da været ok...
Efter min mening, så skulle de bare være ærlige og sige, at efter deres mening, så sælger kvinder i bikini bedre med tanke på det klientel de lige umiddelbart havde i tankerne... et klientel, der jo også er anderledes end dem der ville se Wonder Woman
Gravatar

#7 Mejse 6 år siden

#6 meget muligt :) ændre dog ikke på det er en fjollede og ligegyldig ting at gå op i, altså aquaman render topløs rundt i det meste af filmen, og jeg ser ingen klage over det :P
Gravatar

#8 MartinEH 6 år siden

#7 nu du nævner det, så giver det mig faktisk lidt mindreværd... damn it ;-)
Gravatar

#9 Mejse 6 år siden

#8 han er too hot ;)

syntes vi skal starte en underskrifts indsamling
Gravatar

#10 Alex- 6 år siden

Det fik da kun amazonerne til at se langt stærkere ud, da man kunne se deres voldsomme mavemuskler, noget som jeg selv finder langt mere “badass” end decideret sexet.

Skriv ny kommentar: