Det plejede at være Jedi imod Sith. Men “The Force Awakens” afslørede ingen nye Sith-fyrster i “Star Wars”-universet. Og det bliver tilsyneladende heller ikke tilfældet i “The Last Jedi”.

Se også: ”Star Wars”-instruktør: Ingen ‘origin story’ til Snoke i “The Last Jedi”

For det ville være en oplagt konklusion, at overskurken fra netop “Episode VII”, Snoke, er en Sith-fyrste med Kylo Ren som lærling. Men det er ikke tilfældet:

”Han er helt klart ikke en Sith, men han er naturligvis i den mørke ende af Kraften. Uden at afsløre for meget så bliver det udfoldet en smule i denne film,” siger Andy Serkis til Empire.

Og Serkis må om nogen vide, hvad Snoke i virkeligheden er. Det er nemlig Serkis, der lægger motion capture-krop til Snoke.

“Star Wars: The Last Jedi” får premiere d. 13. december.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (2)
Gravatar

#1 kblood 6 år siden

Det troede jeg da godt nok at det var "revealed" for længe siden? Kalder de dem ikke noget andet end Sith? For det mener jeg da det kom ud som en del af den første film? Så jeg forstår ikke helt at det nu skulle være en afsløring eller at folk skulle have formodet andet.
Gravatar

#2 Mads47 6 år siden

kblood (1) skrev:
Det troede jeg da godt nok at det var "revealed" for længe siden? Kalder de dem ikke noget andet end Sith? For det mener jeg da det kom ud som en del af den første film? Så jeg forstår ikke helt at det nu skulle være en afsløring eller at folk skulle have formodet andet.


Jo det er helt korrekt, det bleve afsløret inden TFA kom ud, men det er bare ikke alle der følger Star Wars og kan ved hvad forskellen på en Sith Lord og hvad Snoke er. Der er mange der tror Kylo Ren og Snoke er Siths. Vi høre det nok igen inden episode 9 også.

Skriv ny kommentar: