150.000 DC-fans har aktuelt skrevet under på, at DC Films skal frigive Zack Snyders cut af “Justice League”. Og det er der god grund til, hvis du spørger filmnørden Kevin Smith.

Se også: DC-cheferne nægtede at flytte “Justice League” på grund af lønbonus

For ifølge Kevin Smith så har Joss Whedon fjernet nogle seriøst fede Zack Snyder-scener fra “Justice League”:

”Deathstroke befrier Lex [Luthor] fra fængslet. Hvorfor vil du klippe det ud?” siger Smith på sin YouTube-kanal Fat Man On Batman.

Scenen medvirker ikke i biograf-udgaven, men den er en forløber til den roste post-credit-scene, som Zack Snyder også står bag.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 Gridlock 6 år siden

Tror ikke nogen skal regne med at er bliver et Zack Snyder cut.
Ja Zack Snyder have gjort en rough cut færdigt da han blev tvunget til og forlade filmen(på grund af blandtandet på grund af hans datters tragiske selvmord, men nok også på grund af Batman vs Supermans halv lunkende modtagelse).
Det vil nok sige at der en masse halvfærdige scener der i så fald skulle ha smidt en masse ekstra penge efter dem for og få effekterne færdig og ligne.

Det skal man nok ikke regne med at WB vil smide efter den film fordi det er lidt ala en lose lose for dem.
Hvis filmen er lige så dårlig som rygterne for det til og lyde som om Zack Snyders version var har WB lige smidt en masse penge ud på en film der i forvejen var meget få der gad se og ikke er blevet bedre.
Hvis den faktisk er bedre end den nuværende version kan det reflektere dårligt på WB ry og blive et PR mareridt som de BESTEMT ikke har lyst til og skulle til og bakse med.

Så nej der kommer næppe noget Zack Snyder cut til Justice League og som filmen ind til videre har tjent ind tror jeg næppe Snyder vil blive inviteret tilbage til og producere flere film.
Faktisk går der jo rygter om at WB måske vil lave Flash point som en film og gennem den, mere eller mindre reboot hele universet.
Noget der lyder temmelig sandsynligt da efter signe Ben Affleck, ikke gider Batman mere og smutter efter hans kontrakt med WB er udløbet(hvilke den vidst var efter Justice League).
Gravatar

#2 Mejse 6 år siden

#1 ingen tvivl om at der ikke kommer et Zack Snyder cut, det bedste vi nok kan håbe på er en extended edition med de 45 cuttede minutter :)
Gravatar

#3 Johnny42 6 år siden

Den kan umuligt være dårligere end hvad vi fik. Det WB har opnået ved at smide den version af JL i biografen er at jeg allerede nu kan sige at jeg ikke skal se Aquaman -en film jeg faktisk så frem til før jeg så JL. Jeg skal højst sandsynlig heller ikke se Wonder Woman 2.

Lige nu er jeg rimelig frustreret på ledelsen i WB der har ansvaret for DC-universet, og når man så hører at 2 producere fik presset igennem at den skulle komme ud i 2017 pga bonusser så er min tålmodighed opbrugt. Forhåbentlig er disse 2 fortid i WB.
Gravatar

#4 Alex- 6 år siden

Synes ikke man savner den scene, man ser jo i forvejen Deathstroke i post credit scenen som er en fin teaser til Batman filmen. Joe Mangaiello var min #1 favorit til at spille Slade Wilson så det var klart min yndlingsscene fra filmen hehe.. jeg har aldrig været så klar på en Batman film som den!
Gravatar

#5 Morten Vejlgaard Just 6 år siden

#4 Idéen med Deathstroke er efter sigende droppet til Matt Reeves' Batman-film. I stedet er en solofilm meldt på vej: http://filmz.dk/dc-films-laver-solofilm-om-deathst...
Gravatar

#6 Alex- 6 år siden

Morten Vejlgaard Just (5) skrev:
#4 Idéen med Deathstroke er efter sigende droppet til Matt Reeves' Batman-film. I stedet er en solofilm meldt på vej: http://filmz.dk/dc-films-laver-solofilm-om-deathst...


Nåh dén havde jeg lige misset, tak for den. Det ved jeg nu ikke hvad jeg skal synes om, ved ikke hvor godt han vil kunne fungere som hovedperson, men bliver da spændende uanset hvad.
Gravatar

#7 Gridlock 6 år siden

#3 det kan det sagtens efter sigende var det cut som Zack Snyder leveret et være rod.
Tror lidt problemet var at de forsøgte og få Joss Whedon til og gå ind og fin pudse, noget der i virkeligheden havde brug for og blive genopbygget fra bunden af.
Også hvis de skulle til og ha udskudt filmen endnu mere end de gjorde ville det koste dem flere millioner.

Midnights Edge påpeget egentlig ganske fint hvad der er problemet med det nuværende DC cinematic universe.
De har for travlt med og bygge op til fremtidige film, frem for og koncentrer sig om og lave en god film til og starte med der kan stå på egne ben.

Jo vidst Marvel er også lavet ligne ting i nogle af deres film, men langt de fleste af deres film har været selfcontained du havde ikke brug for og skulle se en masse andre film for og forstå hvad der forgik og samtidig ofrede de ikke filmens handling for og bygge op til en masse andet.
Gravatar

#8 SublimeKen 6 år siden

Nu skal det måske lige siges at en stor del af de underskrifter er blevet påvist at være fra fake emails, og fra folk der har underskrevet den mere end en enkelt gang.
Gravatar

#9 Morten Vejlgaard Just 6 år siden

#8 Angiveligt 'kun' 2500 ud af 150.500 er falske - så stadig 148.000 ægte underskrifter https://heroichollywood.com/justice-league-petitio...

Skriv ny kommentar: