Justice League” er blevet et flop. Alligevel ryster DC Films ikke på hånden i opbygningen af DCEU. Hele ni kommende DC-film var på plakaten ved weekendens Comic-Con i Brasilien.

Se også: Hvis “Justice League” flopper: DCEU bliver måske kun “Wonder Woman”

Det er ComicBook, der skriver, at “Justice League”-fiaskoen umiddelbart ikke har ført til ændringer på fremtidens DCEU.

Dog har man hos DC Films forstået, hvem der er mest populær hos publikum. “Wonder Woman 2” blev først præsenteret efterfulgt af otte andre DCEU-film.

Til næste år får kun “Aquaman” premiere, men derefter følger “Shazam!”, “Flashpoint”, “Justice League Dark”, “Suicide Squad 2”, “Batgirl”, “Green Lantern Corps” og “The Batman” – ikke nødvendigvis i den premiere-rækkefølge.

Fraværende fra præsentation var derimod titler som “Black Adam”, “Deathstroke”, “Cyborg” og “The Joker”.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (2)
Gravatar

#1 Pistolprinsen 6 år siden

Kææææft, hvor jeg GLÆDER mig til 'Aquaman'!

Jason Momoa er i sig selv altid værd, at se en film eller TV-serie for, men i rollen som Aquaman kommer han til at sparke mås!

(Please, keep Benman UDE af den film!)
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#2 Snipp 6 år siden

#1 Jason Momoa er nice ja, men glæder mig nu til at se Amber Heard i latex kostume :D Men det bliver interessant at se hvordan James Wan kommer til at lave en spændende historie. Han har ihvertfald stået bag nogle af mine ynglings gyser film i nyere tid (Saw, The conjuring, Insidious) og FF7 som er en okay popkorn film - mest på grund af Nathalie Emmanuel ;)
I was once in a story... guess what, I was awesome!

Skriv ny kommentar: