De danske anmeldere frigiver først deres “Star Wars”-anmeldelser af “The Last Jedi” ved midnat. Inden da er det dog tilladt med en kort reaktion. Filmz-anmelder kalder “Episode VIII” for skuffende.

Se også: ”The Last Jedi”-plot er hemmeligt: Lover chokerende “Star Wars”-afsløring

Det er Filmz-anmelder Morten Vejlgaard Just, der kort efter dagens anmelder-visning af “Star Wars: The Last Jedi” skrev sin umiddelbare reaktion på Twitter:

”‘Star Wars: De to tårne’ er den skuffende jedi, inden kraften forhåbentlig vender tilbage til ‘Episode IX’-finalen,” skriver Filmz-anmelderen på Twitter.

Hvorfor “The Last Jedi” er skuffende, og hvor mange stjerner den får, bliver dog først offentliggjort på premieredagen.

Vejlgaard Just anmeldte også “The Force Awakens” og “Rogue One”, der begge blev tildelt fire ud af seks stjerner på Filmz.

“Star Wars: The Last Jedi” får dansk premiere d. 13. december.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (18)
Gravatar

#1 El Capitan 6 år siden

Hvis anmelderen har give The Force Awakens og Rogue One den samme karakter, kan jeg ærlig talt ikke bruge den anmeldelse til en disse! ;-)
Gravatar

#2 Slettet Bruger [2145924212] 6 år siden

Hvorfor omtaler anmelderen sig selv i tredjeperson?
Gravatar

#3 Kaversmed 6 år siden

#2 Gør han heller ikke. Nyhed skrevet af Maria Hegerlund, anmeldelse skrevet af Morten Just.
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#4 Johnny42 6 år siden

#1enig
TFA er fantastisk, Rogue One er skod. Skal selv se TLJ i morgen, og hvis man skal tro de foreløbige reaktioner så leverer Mark Hamill sin bedste præstation som Luke Skywalker.
Gravatar

#5 gladiator 6 år siden

hahaha, det er altså "fedt"! Nyheden er indsendt af Morten selv. Hokus Pokus, Morten i fokus :D. Filmz er selvfedme, på den helt forkerte måde....

Én ting er, at I (læs Morten) ofte spoiler slutningerne på film i jeres anmeldelser (bare rolig, er stoppet med at læse dem for længst. Hvert fald Mortens, og ellers tjekker jeg hurtigt stjernerne filmen får), en anden ting er så det her - Det er fandme sjovt. Tragisk. Men sjovt.



Gravatar

#6 Pistolprinsen 6 år siden

Er der overhovedet nogen, der tager Filmz' arrogante og selv-højtidlige anmeldelser seriøse længere?!?

Har de overhovedet fingeren på pulsen længere, og ved, hvad det er folk vil se?!?

Jeg husker stadig, hvordan 'Jurassic World' blev rakket ned, og kaldt både en fiasko og et flop, mens samtlige af alverdens andre anmelder nærmest ikke kunne få armene ned - hvorefter filmen gik hen og blev den mest indtjenende (til den dato) nogensinde...
...ved Filmz' anmeldere da ikke længere, hvad der får folk til at gå i biffen?!?
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#7 Snipp 6 år siden

#4 jeg synes Rogue One var bedre end The Force Awakens. Det er hver sin smag. Anmeldelser er jo subjektive, så du akal finde en anmelder som har de samme holdninger som dig.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#8 Mejse 6 år siden

#6 altså er sjældent enig i Filmz anmeldelser, men en anmelders job er da ikke at vurderer filmen ud fra om andre vil kunne lide den, eller om den får folk i biografen, det er at give deres vurdering af filmen, om man så er enig eller ej er en anden sag, men vil da hellere se en anmeldelse jeg er uenig i men som er vurderet ud fra anmelderens mening, end en anmeldelse vurderet ud fra hvor populær man regner med filmen bliver.
Gravatar

#9 Pistolprinsen 6 år siden

#8: Jo, man laver en anmeldelse for sine læseres skyld - ikke for sin egen skyld!

"I kære læsere, vil elske den film.", og ikke "Jeg bryder mig ikke om den, så I skal heller ikke se den."

Ellers ender man med at miste selv-samme læsere, da de søger andre steder hen, for at finde ud af, hvad de skal bruge deres penge på at se.

Tag nu bare 'Rotten Tomato', der nærmest kårer den nye "Star Wars" til til bedste film nogensinde - dem har jeg da efterhånden mere tiltro til, end Filmz' anmeldere der efterhånden blot sætter en ære i at være på tværs af alle andre!
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#10 Bishop 6 år siden

#6

Det blev ikke den mest indtjenende film nogensinde, det var den film der var hurtigst til at nå 1 milliard dollars grænsen i billetsalg. En rekord der blev slået af netop TFA et halvt år efter. :)

Skriv ny kommentar: