Han brød sig ikke om “The Force Awakens”, men var vild med “Rogue One”. Nu udtaler George Lucas sig om “The Last Jedi”, som får ros. Sådan da.

Se også: Mark Hamill: Disney burde have fulgt George Lucas’ råd om “Star Wars”

Den tidligere ejer af Lucasfilm og idémand til “Star Wars”-universet, George Lucas, blev som bekendt sat uden for indflydelse, da Disney overtog ejerskabet i 2012.

Siden har han været kritiker af Disneys måde at håndtere franchisen på, men han roser alligevel “The Last Jedi”:

”Smukt lavet,” lyder den korte kommentar fra George Lucas’ repræsentant til The Hollywood Reporter.

Repræsentanten fortæller videre, at Lucas har komplimenteret Rian Johnson for “The Last Jedi”.

Spørgsmålet er så, om det er en entydig ros fra Lucas. For hvad siger han ikke, når han siger ‘smukt lavet’? Han siger ikke, at den er godt lavet, men at den på overfladen ser godt ud.

George Lucas havde som bekendt en klar idé for den nye trilogi, som han videregav til Disney, der valgte at se bort fra alle Lucas’ gode råd og idéer.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 Durante 6 år siden

Arhhh, den holder ikke helt. “Beautifully made” betyder at det som er produceret (i dette tilfælde filmen) er godt gjort ;) det her er jo direkte et thumbs up fra gode gamle Georgie.

Det støttes også af at Rian Johnson fik komplimenter fra George Lucas efter han så filmen
Gravatar

#2 KEiZ 6 år siden

Gad godt se hvad George's ide var!!
Må erkende jeg efter Disney tog over er begyndt at forstå hvad det var Lucas forsøgte at gøre frem for at lave det samme igen og igen.
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#3 Gorman 6 år siden

# 2 okay, interessant... kan du forklare hvad det er du er begyndt at forstå? Jeg er nemlig slet ikke med. Men undgå at spoile fra TLJ i din forklaring, tak :-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#4 Dj Kold 6 år siden

#2 Jeg er faktisk også ret nysgerrig efter at vide hvad hans skitsering af sequel trilogien indeholdt

Skriv ny kommentar: