Han har tjent 68 millioner dollars i 2017 på film som “Transformers: The Last Knight” og “Daddy’s Home 2”. Det har gjort Mark Wahlberg til verdens bedst betalte skuespiller. Men også den mest overbetalte.

Se også: Mark Wahlberg er verdens bedst betalte skuespiller i 2017

Det er Forbes, der er klar med listen over årets mest overbetalte skuespillere. Altså dem, der returnerer mindst til Box Office per investeret lønkrone.

Her topper Mark Wahlberg listen. Han giver kun 4,4 dollars retur per løn-dollar.

Efter ham følger stjerner som Christian Bale, Channing Tatum, Denzel Washington og Brad Pitt.

Det betyder, at de seneste to års mest overbetalte skuespillere, Johnny Depp, nu angiveligt igen bliver lønnet rimeligt.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 kblood 6 år siden

Hele den "mest overbetalte" titel er lidt for underlig syntes jeg. Det kan jo ikke siges at det er pga. skuespilleren at filmen ikke tjener mere. Hvor meget suppe har de ikke lige kogt på de Transformers film?
Gravatar

#2 Mejse 6 år siden

#1 altså i den slags film, bliver skuespillere vel ofte valgt, i troen om at de vil kunne fremme salget, set i det lys er det vel relevant nok.

men altså de fleste af den slags "titler" er jo bare sjove små statestikker, tvivler på det er noget nogen egentlig bruger til noget "vigtigt"
Gravatar

#3 Snipp 6 år siden

#2 ja hvis nogle brugte det til noget så.ville de nok ikke hyre dem igen. Men vi ser jo det sker så.jeg tror bare det er en statistik anmeldere/publikum bruger fordi de skal have noget at brokke sig over.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#4 Mejse 6 år siden

#3 lige præcis :)
Gravatar

#5 kblood 6 år siden

#2 Problemet er så bare.. hvordan udelukker man om de så gjorde det? For hvad nu hvis enhver anden skuespiller havde gjort at filmen kun havde solgt det halve?

Jeg tænker også det lidt er derfor at det ikke er noget der egentlig bliver handlet på. Det er en statistik man udtrækker for at have nogle nyheder og ikke så meget andet.
Gravatar

#6 Mejse 6 år siden

#5 tja they will never know :) men som jeg sagde tror ikke det er noget, nogen med indflydelse bruger til noget, eller de har nok deres egne interne tal og statestikker de bruger, det her er jo bare noget folk laver, for at skabe noget "nyhedsværdigt" :)

Skriv ny kommentar: