Han har bakket Rian Johnson op hele vejen frem til premieren på “The Last Jedi”. Men nu – efter en historisk ringe modtagelse fra publikum – går Mark Hamill ud med kritik: Han står ikke inde for den nye udgave af Luke Skywalker.

Se også: Publikum rangerer “The Last Jedi” dårligst af alle “Star Wars”-film

Mark Hamill tror nemlig ikke på præmissen om, at Luke ville vende Jedi-ordenen i ryggen og flygte til en øde ø:

”Han er ikke min Luke Skywalker, men jeg blev nødt til at gøre, hvad Rian ville have mig til, fordi det tjener historien, men hør, jeg har stadig ikke helt accepteret det,” siger Hamill i et nyt interview.

Selv om den moderne udgave af Luke Skywalker ikke blev lige det, som Mark Hamill havde håbet på, så minder han om, at det trods alt kun er en film:

”Det er kun en film. Jeg håber, at folk kan lide den. Jeg håber ikke, de bliver sure.”

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 Lauzzy81 6 år siden

Øh det sagde han da allerede før filmen fik premiere!!!
Gravatar

#2 Kaversmed 6 år siden

[url=]Mark Hamill reacts to the ending...[/url]
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#3 Johnny42 6 år siden

Er enig med Mark Hamill. Jeg tænker også på ham i TLJ som Jake Skywalker. At have plot-twists bare for at have plot-twists i en film uden at forklare dem ordentligt er altså ikke i orden.
Gravatar

#4 Mejse 6 år siden

#3 hvilke plot twist der bare er der for at være der, føler du at du mangler forklaring på ? altså nu var det jo heller ikke i denne her film det blev besluttede, at Luke havde slået sig ned på en ø som ikke er øde overhovedet :)
Gravatar

#5 Geekalod 6 år siden

jeg synes det er fedt at luke er smuttet til færøerne. der er sq også meget hyggeligt.
Gravatar

#6 BlackJesus 6 år siden

Ja du er så sjov var Kvein?
Gravatar

#7 Geekalod 6 år siden

BlackJesus (6) skrev:
Ja du er så sjov var Kvein?


godt spørgsmål! ja.
Gravatar

#8 Snipp 6 år siden

#1+2 Ja i har ret, han sagde det jo allerede inden præmieren. Jeg synes også det var en forkert måde Luke var på. Bitter, sur, opfør sig ikke som man ville tro en jedi ville opfør sig som. Og så det til sidst at han lige pludselig forsvinder, hvilket jeg ikke forstår. Vi fik jo intet ud af at de var på en ø og der var kedeligt for mit vedkommende, som ødelagde noget af filmen for mig.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#9 MystiskeMox 6 år siden

Vi ved jo også nu, at det ikke var Luke Skywalker, men Jack Skywalker (citat: Mark Hamill) ;)

Skriv ny kommentar: