De kan angiveligt ikke fordrage hinanden. Men det er ikke kun internt i “Fast & Furious”-franchisen, at Vin Diesel og Dwayne Johnson har kæmpet i 2017. De kæmper også i toppen af listen over årets bedste sælgende skuespillere.

Se også: Hollywoods bedst betalte skuespiller er også årets mest overbetalte

Det er Forbes, der har opgjort listen over de skuespillere, som samlet set har medvirket til at sælge flest biograf-billetter i 2017.

Her topper Vin Diesel efter sin medvirken i film som “Fast & Furious 8”, “Guardians of the Galaxy Vol. 2” og “xXx: Return of Xander Cage”.

Bedste kvinde på listen er hverken Daisy Ridley fra “The Last Jedi” eller Emma Watson fra “Skønheden og Udyret”, men derimod Gal Gadot, der spillede Wonder Woman to gange i 2017.

Wonder Woman”-skuespilleren er sammen med Dwayne ‘The Rock’ Johnson på andenpladsen eneste på listen, der ikke har medvirket i en Disney-film i 2017.

Her er de bedst sælgende skuespillere i 2017:

1. Vin Diesel ($1,6 mia.)
2. Dwayne Johnson ($1,5 mia.)
3. Gal Gadot ($1,4 mia.)
4. Emma Watson ($1,3 mia.)
5. Johnny Depp ($1,1 mia.)
6. Daisy Ridley ($1,08 mia.)
7. Tom Holland ($888 mio.)
8. Chris Pratt ($864 mio.)
9. Chris Hemsworth ($845 mio.)
10. John Boyega ($815 mio.)

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Gorman 6 år siden

En lille krølle: Vaiana havde releasedato 2. Feb 2017 i DK og havde dermed the rock i en Disney film i 2017 :-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#2 Geekalod 6 år siden

Gorman (1) skrev:
En lille krølle: Vaiana havde releasedato 2. Feb 2017 i DK og havde dermed the rock i en Disney film i 2017 :-)


det tror jeg sq amerikanerne er lidt ligeglade med.
Gravatar

#3 Gorman 6 år siden

#2 jo jo, men min kommentar var til sidste afsnit i nyheden som jeg ikke kan se er en del af den amerikanske historie, men derimod Filmz kommentar. Men hvis det ikke er tilfældet har du ret.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#4 Johnny42 6 år siden

Ud af de skuespillere der er på listen, tror jeg kun det er The Rock, der kan give et løft til en films box-office. Jumanjii bilver bare lige det nøk bedre med The Rock i Den. Det er ikke Gal Gadot der trækker folk i biografen, men derimod DCEU, og Daisy Ridleys høje placering på listen skyldes Star Wars og ikke hende selv(selv om jeg elsker hende som Rey).
Gravatar

#5 Morten Vejlgaard Just 6 år siden

#1 Godt set! :) - dog primært med dansk stemme i dk ;)
Gravatar

#6 Gorman 6 år siden

# 5 true :-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!

Skriv ny kommentar: