Robin, Cyborg, Starfire, Raven og Beast Boy har siden 2013 haft deres egen DC-serie. Nu går “Teen Titans Go!” til filmen i den første trailer, hvor der gøres godt og grundigt grin med DC-universet.

Se også: Anmeldelsen af “LEGO Batman Filmen”

Her er Cyborg, Starfire, Raven og Beast Boy alle klædt ud som Wonder Woman med spydig reference til, at Wonder Woman er den med afstand mest populære helt i en anden DC-gruppering.

Derudover gøres der tykt grin med Aquaman. Resten af tiden står den på prutte-jokes og et ønske om, at dette bliver superheltefilmen, der bliver enden på superheltefilm.

“Teen Titans Go! To the Movies” får amerikansk premiere d. 27. juli.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (29)
Gravatar

#1 Zorgo12 6 år siden

artikel skrev:
alle klædt ud som Wonder Woman med spydig reference til, at Wonder Woman er den med afstand mest populære helt i en anden DC-gruppering.


Hvornår gik ordet "uden sammenligning" eller "uden tvivl" af mode?

"med afstand" lyder som en dårlig fordanskning af det engelske "by far". Siger du også "ikke på mit ur" når du hører sætningen "not on my watch"?
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 6 år siden

Zorgo12 (1) skrev:
Siger du også "ikke på mit ur" når du hører sætningen "not on my watch"?


Uden tvivl!
Gravatar

#3 Snipp 6 år siden

Forstår ikke lige hvordan Wonder Woman er den mest populære når både Batman og Superman er meget mere populær? Er det i forhold til en kvindelig helt at hun er mest populært eller hvordan? Lugter lidt af politisk lort.

Det er sikkert en film som skal ses på et tidspunkt, da jeg kan huske at jeg så serien da jeg var mindre og det var faktisk en god serie (af hvad jeg kan huske :).
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#4 Mejse 6 år siden

#3 tja det er vel ikke et stort mysterie, af de film superman, batman og wonder woman har været med i, i det nye univers, har hendes tjent mest og er den eneste der ikke er blevet jordet, tænker det siger sig selv hun i det filmunivers hører til den populærer ende, generelt er hun næppe, meeeeeeeeeeen ja kan ikke se noget politisk i det, og bare fordi du ikke er super vild med ww kan du altså ikke råbe politisk lort hver gang nogen roser den :P

plus altså det er sjov og spas :) slap nu lidt af :P
Gravatar

#5 Snipp 6 år siden

#4 Jeg synes WW er fin men hver gang jeg hører noget omkring WW så er det i forbindelse med kvinder, unfair and shit - så det er nemt at råbe politisk ukorrekthed and what not :P

Men altså vi har jo kun haft 1 WW film imens vi har haft mange superman + batman film.

Jamen jeg er sulten og igang med aftensmaden - tror jeg kommer til at falde til ro igen når jeg har fået noget indenbords ;) (ved godt det er sjov og spas :P)
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#6 Mejse 6 år siden

#6 hahaha kan der være noget om :P

tjoooo, men af alle dem der har været i nyere tid, har film med WW slået de andre ud i første runde, gør det hende ikke til den meste populære lige pt ?

hahaha lidt mad hjælper altid på alting :D
Gravatar

#7 Snipp 6 år siden

#6 Mmmm det var godt med mad. Men nej synes jeg ikke det gør hende mest populær. Men det var da en sjov trailer og ser skam frem til den.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#8 Mejse 6 år siden

#7 såååå bare af nysgerrighed, hvad gør en til den pt mest populære ?
det er vel lidt ligesom, hvis 2 går i byen torsdag fredag og lørdag, torsdag og lørdag får person nr 1 mest opmærksomhed og flest numre, men fredag får person nr 2....person nr 1 er overall mere populær men person nr 2 var fredag pt mest populær :)
Gravatar

#9 Snipp 6 år siden

#8 Som jeg skrev i #5 så har Batman og Superman haft meget mere omtale igennem tiden og lavet flere film omkring dem, samt serier og tegneserier. Det er jo ikke forsjovt at flere hjemmesider (en hurtig google søgning) viser at både superman + batman er nr. 1 og 2.

Hvis du kigger på overall indtjening så har de 2 også tjent mere end wonder woman. Du kan jo ikke bare sige at hun er den mest populære pt. bare fordi hendes film har tjent mere end f.eks. justice league eller man of steel men ikke mere end batman vs. superman (hvor jeg godt ved hun havde en rolle, men hovedplottet var jo mellem batman og superman).

Derudover så er den seneste batman Nolans triologi hvor de 2 seneste tjente 1bil+ bare fra billetindtægter.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#10 Mejse 6 år siden

#9 fair nok :) kan ikke lige se hvad googlesøgninger, og gamle film har med pointen at gøre meeeeeeeen dosnt matter :)

Skriv ny kommentar: