Floppet med “Justice League” har fået konsekvenser. Først blev chefen for DC Films udskiftet – nu ryger marketing-chefen, Sue Kroll. Hun besluttede, at Superman ikke skulle fremgå af markedsføringen for “Justice League” – det var en fejl.

Se også: Zack Snyder-fans får deres vilje: ‘Extended Cut’ på vej af “Justice League”

Det siger en insider-kilde hos DC Films til The Wrap:

”Den bizarre beslutning om ikke at inkludere Superman i markedsføringen umuliggjorde, at ‘Justice League’ kunne åbne i nærheden af 100 millioner dollars.”

Retfærdigvis skal det nævnes, at Kroll også stod bag den succesfulde kampagne for “Wonder Woman”, der blev en stor succes. Og Kroll står ved sine beslutninger:

”Jeg står ved alt det, vi gjorde. Det var en strategisk og kreativ kampagne, og jeg er utrolig stolt af det arbejde, vi lavede.”

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (13)
Gravatar

#1 Michael2t 6 år siden

Han var sådan set heller ikke meget med i filmen alligevel, så andet ville have været misledende. Det tror jeg ærligt talt bare, at det ville have gjort oplevelsen mere utilfredsstillende.

Det er en mærkelig kritik i betragtning af, at de burde vide bedre efter det misledende fokus på Jared Leto, der var i markedsføringen til Suicide Squad.
Gravatar

#2 Pistolprinsen 6 år siden

Selvfølgelig skulle Superman ikke med i markedsføringen - så ville man jo have afsløret, at han blev genoplivet, og en af de store overraskelser fra filmen ville været røget ud af vinduet - og, det ville have medført endnu mere kritik - at afsløre for meget i trailerne!

Jeg synes, at 'Justice League' sutter, det er bestemt ikke på grund af markedsføringen, som jeg synes var noget nær perfekt...
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#3 Mejse 6 år siden

men æhh han var da med i trailere, lige præcis den der går scene var klippet ud og erstattet af noget andet, men at sige han slet ikke var med eller at det var en overraskelse han blev genoplivet har jeg svært ved at følge :)
Gravatar

#4 Pistolprinsen 6 år siden

Mejse (3) skrev:
at det var en overraskelse han blev genoplivet har jeg svært ved at følge :)
Enig - det lå ligesom i kortene, og "overraskelsen" var da osse til at tage og føle på - men, det er stadig mere princippet om, at man ikke afslører de store plot i traileren - og, selvom det var givet, at det måtte ske, så var det stadig den rigtige beslutning, at man ikke gav Superman den fremtrædende rolle i trailerne...
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#5 Mejse 6 år siden

#4 helt enig, det passede også mig ganske udemærket, og virker bare som en lidt tam undskyldning, og så er superman vel heller ikke den folk elsker mest af det team ? så har svært ved at se, hvorfor mangel på ham skulle holde folk væk ?
Gravatar

#6 Snipp 6 år siden

#2 Der var den scene med batmans butler, hvor han siger noget i retningen af "he said he would expect you to come" or something. Man kunne godt mærke på at det var Superman der skulle komme tilbage. Men de viste ham jo ikke, så det var jo ren gætterier man var ude i, så at han ikke er en del af marketing er jo i princippet fint nok. Der var filmen går galt er fordi den bare ikke er god, og ikke på grund af mangel på markedsføring.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#7 Mejse 6 år siden

#6 de viste ham i en af trailerne, hvor han chiller på marken og louise kommer og der er lidt ring snak, lige i starten :) man kunne argumentere for flashback eller dream, men med er han altså :) men ellers ja :)
Gravatar

#8 Snipp 6 år siden

#7 Ahhh den scene troede jeg var flashback/drøm. Jeg opfattede det bare ud fra Alfreds scene hvor han siger det jeg skrev i #6. Men anyway pointen er vi godt viste han ville være med - så problemet er jo ikke det. Tror bare de prøver at skyde skylden på noget for at "redde ansigt".
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#9 Mejse 6 år siden

#8 helt enig, det er lidt ligesom at sige, at 2049 ikke blev set fordi at den var for lang, de har det med at prøve at rationalisere at de dummer sig, med rigtig dårlige undskyldninger.
Gravatar

#10 Snipp 6 år siden

#9 Enig
I was once in a story... guess what, I was awesome!

Skriv ny kommentar: