Succesen fortsætter for “Wonder Woman”. Ved Critics’ Choice Awards, der uddeles af Broadcast Film Critics Association, blev Patty Jenkins’ superheltefilm kåret til årets bedste action-film.

Se også: ”Wonder Woman”-instruktør: Kvinder og superhelte har det svært til Awards

Det skete foran konkurrenterne “Baby Driver”, “Logan”, “Thor: Ragnarok” og “Abernes planet: Opgøret”.

De to hovedpriser for bedste film og instruktør tog Guillermo del Toros “The Shape of Water” sig af.

Bedste skuespiller og skuespillerinde gik til henholdsvis Gary Oldman (“Darkest Hour”) og Frances McDormand (“Three Billboards Outside Ebbing, Missouri”).

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 Snipp 6 år siden

What the fuck - Hvordan kan WW være bedre end Logan, Baby Driver & Thor: Ragnarok? De er mærkelige dem Broadcast Film Critics Association.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#2 123456789 6 år siden

Snipp (1) skrev:
What the fuck - Hvordan kan WW være bedre end Logan, Baby Driver & Thor: Ragnarok? De er mærkelige dem Broadcast Film Critics Association.
politisk korrekthed
Gravatar

#3 Johnny42 6 år siden

Ja, den kan vinde nok så mange priser, men det gør den altså ikke til en bedre film.
Gravatar

#4 Snipp 6 år siden

#2 Utroligt. Er Critics Choice Awards et anerkendt awardshow såsom golden globes, cannes osv. eller er det ikke noget vigtigt award?
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#5 Geekalot 6 år siden

#4 Nej Det ligesom MTV awards, noget de giver ud, men betyder ikke en skid :)
Gravatar

#6 Mejse 6 år siden

#4 tænker det kommer an på hvad man mener med anerkendt og af hvem, nu nævner Geekalot MTV awards, men mon ikke de fleste unge ser det som mere anerkendt, end Golden Globe ? så det er lidt et spørgsmål om perspektiv
Gravatar

#7 Snipp 6 år siden

#5 Ahh fair nok, så kan jeg ånde lettet op. I dont give a fuck then omkring det til grin award show. Så tror jeg simpelthen det er ren politisk at hun vinder - det vil umuligt være andet. Man må have en mærkelig film smag hvis man tror WW er bedre end de andre film jeg nævnte i #1'eren.
I was once in a story... guess what, I was awesome!

Skriv ny kommentar: