Den har fået en historisk hård dom fra “Star Wars”-fans. “The Last Jedi” har således suverænt dårligste vurdering af alle “Episode”-film fra publikum hos Rotten Tomatoes. Alligevel fortryder instruktør Rian Johnson intet.

Se også: ”The Last Jedi”-instruktør: Jeg forstår skuffede “Star Wars”-fans

Der har ellers været mange kritik-punkter fra fans – dog ikke fra anmelderne, hvor flertallet elsker “Episode VIII” – men kritikken gør ikke indtryk på Johnson:

”Jeg har ikke læst eller set noget, der har fået mig til at tænke, at jeg ødelagde den, eller at jeg ville ændre noget, hvis jeg kunne. Jeg tror oprigtigt stadig på alle de beslutninger, jeg har truffet,” siger Rian Johnson til Slashfilm.

Lucasfilm står da også 100 procent bag instruktøren, der har fået til opgave at skabe en helt ny “Star Wars”-trilogi sat uden for det allerede kendte univers.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (33)
Gravatar

#1 Silver666 6 år siden

Tragisk.
Gravatar

#2 Snipp 6 år siden

Så må vi da håbe han ikke skal lave mere.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#3 Mejse 6 år siden

#2 ehh det håb er for længst knust, han har jo ansvaret for sin helt egen trilogi :)
Gravatar

#4 patrickjane 6 år siden

Piv piv allesammen. Kom nu videre.
Gravatar

#5 Naggzu 6 år siden

Det kan faktisk gå hen og blive godt, jeg tror lidt at det som mange har imod den nye, bland andet er det at den ser helt bort fra de gamel, så en helt ny triologi kan måske være en god ting.

Mon ikke at han aligevel sidder og har lidt dårlig smag i munden, når så mange af fans har sagt at det var noget lort han lavede, jeg nægter at tro på at han bare er ligeglad, han har selvfølgelig fået betalingen, så han kan jo være ligeglad, meeeeeen lur mig om han ikke aligevel fortryder en ting eller to.
Gravatar

#6 MystiskeMox 6 år siden

Det burde han ellers når han har leveret så dårligt og så er det da utroligt at han ikke ønsker at lave noget om når man tænker på hvor mange Star Wars fans han har pisset af.

Han burde aldrig få lov til at beskæftige sig med Star Wars universet igen.
Gravatar

#7 Mads47 6 år siden

#4 Ja folk piver desværre ret meget og meget af det er også nitpicking af værste skuffe. 90% af dem der brokker sig er ikke rationelle og hvis en ting er dårligt, så er alt galt. Se bare samtlige tråde på filmz.

#5 Jeg tror bestemt ikke han fortyder eller har en dårlig smag i munden, han lavet den film han ville og er glad for udkommet. Det betyder dog ikke at han ikke kan ærgre sig over filmens modtagelse.
Gravatar

#8 MystiskeMox 6 år siden

#5
Ja, den tror jeg altså heller ikke på. Jeg tror han har ret dårlig smag i munden.
Han må være mega-interesseret i at gøre det godt og tilfredsstille biografgængerne og herunder den meget store skare af fans. Og han fejlede her i stor stil.

Jeg tænker at det er mere sandsynligt, at han ikke vil indrømme at han har gjort det dårligt. Han har ekstra meget på spil da han har fået tildelt den nye trilogi, hvilket er noget af det største man kan få tildelt som instruktør, så han tænker nok: -jeg lades som om det er 50% af fanskaren der er noget galt med....
Gravatar

#9 Mejse 6 år siden

#8 to be fair, er der nok noget galt med 50% af fanskaren ;)
Gravatar

#10 Silver666 6 år siden

Mads47 (7) skrev:
#4 Ja folk piver desværre ret meget og meget af det er også nitpicking af værste skuffe. 90% af dem der brokker sig er ikke rationelle og hvis en ting er dårligt, så er alt galt. Se bare samtlige tråde på filmz.

#5 Jeg tror bestemt ikke han fortyder eller har en dårlig smag i munden, han lavet den film han ville og er glad for udkommet. Det betyder dog ikke at han ikke kan ærgre sig over filmens modtagelse.
'og hvis en ting er dårligt, så er alt galt'
vågn nu lige op manse lol
. Du kan bare tage en lille tur på youtube der er lavet video efter video som trækker frem alle de fejl og dårlige valg der er i The Last Jedi og der bliver fint forklaret til hver punkt.

Skriv ny kommentar: