Arnold Schwarzenegger har længe kæmpet for at få “Conan the Barbarian” tilbage som film. Nu ser det ud til, at det i stedet sker som serie. Amazon er på vej med drama-serien “Conan”.

Se også: Arnold Schwarzenegger: Både “Terminator 6” og ny “Conan” er på vej

Det er Deadline, der skriver, at Amazon blandt andre har hyret “Game of Thrones”-instruktør Miguel Sapochnik, der både vandt Emmy og DGA Award for afsnittet “Battle of the Bastards”, til at stå for serie-udgaven af “Conan the Barbarian”.

“Conan” vil basere sig på Robert E. Howards originale fantasy-historier tilbage fra 1932.

Dermed fortsætter Amazon med at opruste på seriefronten. Senest har de købt rettighederne til en “Ringenes herre”-serie, der sandsynligvis bliver verdens dyreste serie.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Johnny42 6 år siden

Måske man alligevel skulle få et Amazon Prime medlemsskab, hvis de opruster mere inden for fantasy og Netflix ikke gør det, så vil jeg i hvert fald overveje det.
Gravatar

#2 Snipp 6 år siden

#1 The Grand Tour er også der på :D
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#3 aeries 6 år siden

/offtopic

Helt enig #2!

Jeg interesserer mig ikke en flyvende skrue for biler, men jeg abonnerer på Prime (amazon) alene for Grand Tour. Det er underholding ;)

/ontopic

Det kunne blive ret interessant at se Conan som serie, og måske få uddybet verdenen lidt mere og dykke mere ned i detaljerne. Den er jeg rigtigt spændt på!
"Target that explosion and fire!", Hikaru Sulu, Star Trek VI: The Undiscovered Country
Gravatar

#4 Snipp 6 år siden

#3 haha samme her - Intet er bedre at læne sig tilbage i sofaen, åbne en kold øl og se 1 abe, 1 hamster og en gammel kvinde lave mærkelige ting :D

Glæder mig også til at se hvad Conan bliver til og Ringenes herre. Bare fedt de har fået Miguel med ind som instruktør. Battle of the Bastards var et af mine favorit afsnit i GoT.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#5 kblood 6 år siden

Okay... så kan det være jeg skal til at have et Amazon abonnement alligevel :) De har egentlig flere serier jeg godt kunne finde på at se. Den her kunne ret sikkert gøre forskellen.

Skriv ny kommentar: