Jeg sætter pris på rejsen i “Coco”. Rejsen til et Mexico, der ikke igen er et sted fyldt med problemer. Og jeg sætter pris på broen til De dødes rige, hvor Pixar-fantasien igen lever. For der er brug for nysgerrige brobyggere, når så mange har mere travlt med at bygge den mur.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Gorman 6 år siden

Har ikke selv set den, men Den lyder nu stadig som lige lovlig meget inspireret af Gutierrez` suveræne Manolos magiske rejse (book of life). Morten, kan du kommentere på det?
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 6 år siden

#1 Den har jeg ikke set, nej.
Gravatar

#3 Snipp 6 år siden

Så den for en del uger siden - Den er underholdende og kan godt lide musikken i den. Spændende eventyrrejse. Hunden er dog lidt latterlig i den synes jeg. Alt for plat og blot for at være der for billige grin - og så er den ligepludselig et fabeldyr out of nowhere.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#4 Gorman 6 år siden

#3 mener du Coco eller manolo?
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#5 Snipp 6 år siden

#4 Vi snakker om filmen Coco?
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#6 Mejse 6 år siden

#5 han er forvirret fordi han ikke helt var sikker på hvordan du havde set den for en del uger siden ;) dodge while you can
Gravatar

#7 Snipp 6 år siden

#6 Hehehe :)
I was once in a story... guess what, I was awesome!

Skriv ny kommentar: