Han er færdig som Han Solo. Og han er på papiret også officielt færdig med “Star Wars”. Og dog. For Harrison Ford gav nemlig gode råd i forbindelse med produktionen af “Solo: A Star Wars Story”.

Se også: Fyrede “Star Wars”-instruktører gjorde Han Solo sjov som Ace Ventura

I det kommende spinoff om den unge Han Solo har Alden Ehrenreich overtaget rollen fra Harrison Ford, der til gengæld har givet gode råd videre til Ehrenreich.

Det fortæller Lucasfilm-chef Kathleen Kennedy til Entertainment Weekly. Hun fortæller, at Harrison Ford har talt en del med Ehrenreich om, hvad George Lucas gjorde med karakteren.

Da Phil Lord og Chris Miller stadig var tilknyttet som instruktører på “Solo” kom det frem, at Ehrenreich modtog skuespil-lektioner, fordi han havde problemer med rollen. Men han har altså også modtaget rådgivning fra Ford.

Det var angiveligt Alden Ehrenreich, der gik til Lucasfilm-ledelsen med bekymringer om den retning, som Lord og Miller ville tage “Solo” i. Og det fik dem fyret og erstattet med Ron Howard, der også har modtaget gode råd fra Harrison Ford.

Ford blev nemlig kontaktet af Ron Howard, da han overtog jobbet som “Solo”-instruktør for at lære mere om karakteren.

“Solo: A Star Wars Story” får premiere d. 24. maj.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 skywave 6 år siden

Jeg har fulgt Harrison Ford, siden han startede ud i Star Wars 4, og har bogstaveligt talt set hver film med denne mastodont af en skuespiller, som blot er blevet bedre med årene.
Var rigtig ked af se ham "forsvinde" ud af Star Wars universet, men alt godt får jo en ende.

Det er rigtig sørgeligt, når en af ens ynglingsskuespiller "sætter tempoet ned" og man ved, der kommer en tid, hvor der ikke kommer flere film med den pågældende skuespiller!
Men for dælen, hvor har han gjort det godt! Stor, stor respekt for Harrison Ford herfra!!
Gravatar

#2 Johnny42 6 år siden

Jeg tror altså alle de rygter der har været med Alden Ehrenreich skuespilspræstationer er voldsomt overdrevent. Spørgsmålet er om han er en god skuespiller, hvilket han er, men enhver god skuespiller kan levere en forfærdelig/wooden præstation, hvis de ikke bliver instrueret korrekt, se bare på Star Wars prequel trilogien, med mange gode skuespillere, der leverede forfærdelige præstationer, hvilket var en kombination af dårligt manuskript/dårlige replikker, og en instuktør, der godt nok er fantastisk til at komme op med ideerne, men ikke formår at instruere skuespillerne rigtigt.

Hvis instruktørerne ønsker at ændre radikalt på hvordan en karakter opfører sig, så er det klart at enhver skuespiller bliver usikker på det, især hvis han har en bestemt opfattelse af karakteren, og det de ville have ham til går fuldstændigt imod dette.
Gravatar

#3 MystiskeMox 6 år siden

Det lyder som en god ide at den nye Solo får råd af den gamle Solo.
Jeg regner ikke med at den nye Solo kan matche den gamle Solo, men kan han lære bare lidt så er det godt og jeg glæder mig altid hver gang der kommer noget nyt i verdens bedste univers, Star Wars filmuniverset.

Gid Disney havde ladet ep. 4-6 Luke tale med ep. 8 Luke og herunder især Disney og instruktør...

Skriv ny kommentar: