DC Films har indsnævret feltet til Leonardo DiCaprio og Joaquin Phoenix. Én af de to stjerneskuespillere snupper sandsynligvis hovedrollen i Todd Phillips’ “The Joker”. Hvis da ikke Tommy Wiseau kan overbevise Phillips om andet.

Se også: Joaquin Phoenix er med i DC-opløbet om hovedrollen i “The Joker”

Da nyheden om, at DiCaprio og Phoenix nu er favoritter i rollen som Jokeren i et nyt DC-univers, blev gjort offentlig, så kontaktede Tommy Wiseau, hovedrollen i verdens værste film, “The Room”, “The Joker”-instruktøren direkte på Instagram.

Beskeden lyder, at Phillips skal kontakte Wiseau med det samme, hvilket er tilføjet et opslag om DiCaprio og Phoenix som mulige skuespillere til Joker-rollen.

Tommy Wiseau, der aktuelt har fået fornyet opmærksomhed i kølvandet på “The Disaster Artist” – James Francos film om “The Room” – har tidligere udtalt sig positiv i forhold til at medvirke i en DC-film.

You’re Tearing Me Apart, Batman!

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 Mads47 6 år siden

Af en eller anden grund ville jeg gerne se ham som Jokeren..gode effekter, gode bi-skuespiller, godt manuskript samt. Instruktør og så har vi Wiseau som på ingen måde kan løfte rollen og har samme talent som i The Room.

Batman: WHERE'S THE GIRL JOKER!
Joker: I did naaaht killer her, oh hi Robin.

Det sagt, vil jeg heller have en af de to andre, men et alternative cut med Wiseau kunne være sjovt.
Gravatar

#2 Jach 6 år siden

#1 Helt enig. Jo mere jeg fantasere mig til mulige scener, jo mere griner jeg ved tanken :D
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#3 Snipp 6 år siden

#1 Det kunne være sjovt, meeen alligevel tror jeg ikke de vil blive en succes.
I was once in a story... guess what, I was awesome!

Skriv ny kommentar: