Kun kort tid efter at Brannon Braga udtalte, at romulanere måske ville dukke op i Star Trek: Enterprise, slår Dominic Keating (der spiller Malcolm Reed) fast at de netop er ved at inspille et afsnit, hvor vi får romulanerene at se.

Afsnittet der efter Keatings mening er et af de bedste, kan sammenlignes med “Shuttlepod One”, der følger Captain Archer og Malcolm Reed tæt.

Artiklen indeholder også et link til det fulde interview med Dominic Keating.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 filmz-Gecko 21 år siden

Det kunne man vel have regnet med. Måske ser vi noget til den Romulanske Revolution som Spock var ved at hjælpe med?
Bare en tanke...
/Gecko
Gravatar

#2 filmz-baal 21 år siden

En ting der gør mig VRED, er at Paramount ikke udgiver Enterprise på DVD!

Jeg rører ikke ved den serie før de udgiver noget på DVD. Jeg havde håbet på at ved Season 1 finale at de ville annoncere noget, men nej...

Nogen der ved noget?
Gravatar

#3 Ivse 21 år siden

Mon ikke de vil have TNG overstået først? Jeg synes det er mange penge at betale hver måned... Jeg køber i forvejen Andromeda og Farscape på DVD ;)
En film er først dårlig, efter du har set den!
Gravatar

#4 filmz-baal 21 år siden

#3: Det kunne man tro : )

Farscape har jeg desværre ikke fundet med undertekster på (er ligeglad om de er danske, engelske, tyske men bare de er der)

Jeg har iøvrigt lige læst på diverse trek sider, at Paramount planlægger en R2 udgivelse med Season 1 Enterprise, som skulle nå ud omkring jul!!!

Skriv ny kommentar: