For bare et par måneder siden, var meldingen at “Goldmember” var den definitivt sidste Austin Powers film. Nu er det lidt andre meldinger der kommer fra hovedpersonen, Mike Myers.

I denne uge har han udtalt til Access Hollywood, at: ”så sjovt som vi havde det under optagelserne til denne film, burde vi i det mindste sætte os sammen, og tale om mulighederne for en til.”

Lad os se hvad der sker. Mon ikke box-office tallene fra den kommende 3’er, afgører sagen definitivt?



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 filmz-The-Real-1 21 år siden

Gud fri mig vel!
... det er da forhåbenlig deres spøg at lave endnu en af de lortefilm!
What happened last night?
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
Gravatar

#2 PlattFuss6.7 21 år siden

Jeg syntes nu de 2 først var meget sjove men det kan sku osse blive for meget.
There's no money, there's no weed. It's all been replaced by a pile of corpses.
Gravatar

#3 filmz-vassago 21 år siden

Hvis man kan lave 20 "James Bond"-film, så kan man også lave 20 "Austin Powers"-film. De vil sikkert ikke alle blive lige gode.

Jeg er selv stor (læs meget stor) fan af "James Bond"-filmene, men der er efter min mening kun nogle få gode, og det er ihvertfald ikke dem med Roger Moore. Sean var the man...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 Michael Andersen 21 år siden

Hvordan kan en voksen mand være fan af "James Bond"-filmene?
Det fatter jeg ikke! :)

P.S. Det er ikke ironisk ment, jeg syntes James Bond er lavet til små børn, der syntes det er fedt at lege røvere og soldater!

O.k. Det er meget sjovt, når Sean Connery slår Pussy Galore, fordi hun ikke vil gå i seng med ham, men ellers er filmene ganske kiksede.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5 filmz-vassago 21 år siden

Hvad!! Din hedning. Du synes måske heller ikke at McDonalds smager godt?

James Bond var indbegrebet af mand med stort M. Sean Connery var for hård, han var totalt cool. Han brugte de fæle mandschauvinistiske bemærkninger - uden at være direkte grov. Han skyder folk i ryggen selvom at det er fy fy.

Men efter ham gik det lidt skidt, Roger Moore var nærmere indbegrebet af møg-irriterende aristokratisk übermensch. Måske lidt overdrevet.

Desuden ræler musikken i de helt gamle "James Bond"-Film.

P.S. Du er bare misundelig :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 Michael Andersen 21 år siden

O.k. hvis det bare er Bond filmene med Sean Connery du er vild med, kan vi stadig tale sammen :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7 filmz-krejlen 21 år siden

Syntes Egentlig at de nyere film er O.k. men ikke i samme stil som de gamle Sean Connery/Roger Moore Bond Film, det jeg syntes trækker de nyere film op er den geniale mand Q og hans totalt Geile udstyr, men ellers er jeg ikke meget for Pierce Brosnan, måske lige i filmen "Thomas Crown Affair" men ellers ikke.
---------------------
Respect The UnknowN
Gravatar

#8 azathoth 21 år siden

#7: Ja, bare en skam at Desmond Lwellyn er død :(

Så må vi leve med John Cleese som hans efterfølger i den nye film, men det bliver aldrig det samme uden ham!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#9 filmz-vassago 21 år siden

Desmond Llewelyn var en stor del af Bond-universet.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#10 MikkelHJ 21 år siden

Pierce Brosnan har da lavet en hel del gode film udover James Bond som f.eks. Live Wire, Manden Med Plæneklipperen og Mrs. Doubtfire. Og så var han jo med i alletiders detektivserie Remington Steele.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.

Skriv ny kommentar: